Kompanija za rejting Nielsen dala nam je nove brojke o gledanosti TV i streamovanog sadržaja u proteklom periodu, koji nam otkrivaju što-šta. Kao prvo, vanredni uspjeh HBO-ove nove hit serije, The Last of Us, koju nalazimo na trećem mjestu po gledanosti sa 1,109 miliona minuta gledanja, što je veliko postignuće za novu seriju.
Prvo mjesto, pak, zauzima već establirana You – Netflixova serija o serijskim ubicama, koja je ostvarila 1,733 miliona minuta gledanja među Nielsenovom publikom. To nije iznenađenje, kako zbog većeg broja dostupnih epizoda, pa tako i veće platforme na kojoj je serija poznata. Razmak je možda nešto veći baš zbog toga izvan „sravnjenog“ prosjeka kojim Nielsen rangira sadržaj.
Između You i The Last of Us imamo i New Amsterdan, koji je jedini sadržaj sa ponude Peacocka, NBC-jevog streaming servisa, na Nielsenovoj ljestvici. Kako se da jasno vidjeti, istom uglavnom preovladava Netflixov sadržaj.
Bacimo pogled na brojke za period sredine februara:
Sadržaj |
Gledanost (milion minuta) |
platforma |
1. You |
1,733 |
Netflix |
2. New Amsterdam |
1,469 |
Peacock |
3. The Last of Us |
1,109 |
HBO Max |
944 |
Disney+ |
|
5. Your Place or Mine |
898 |
Netflix |
6. NCIS |
783 |
Netflix |
7. Cocomelon |
766 |
Netflix |
8. Greys Anatomy |
750 |
Netflix |
9. The Walking Dead |
708 |
Netflix |
687 |
Netflix |
The Last of Us ima dva glavna segmenta publike na koje se može osloniti. Prvi je opća publika, odnosno redoviti gledatelji HBO-ovog kablovskog programa, dok drugi predstavljaju fanovi izvornog materijala – odnosno igrači igre na kojoj je serija bazirana. Prvi segment se tek upoznaje sa pričom, dok potonji želi vidjeti koliko će serija biti vjerna igri i/ili nevjerna njenom nastavku. Naravno, za HBO je relevantniji odnos šire publike prema seriji, budući da je taj dio sigurno veći i skloniji daljem rastu, dok je drugi segment, premda strastveniji, ograničen činjenicom da je igra svoj trenutak u gaming svijetu imala prije deset godina uprkos nedavnom remakeu za konzole nove generacije.
U svakom slučaju, bit će vrlo zanimljivo pratiti reakcije jednog i drugog segmenta publike kako se serija bude primicala svojem vrhnucu.