Amazon ulaže 1 milijardu dolara u teatralne izlaske

Amazon ulaže 1 milijardu dolara u teatralne izlaske

Amazon i službeno ulazi u vode tradicionalne filmske distribucije sa kupovinom MGM-a, jednog od najstarijih i najpoznatijih filmskih studija. No, pored kupovine nekadašnjeg stuba Hollywooda, Amazon nije iznio konkretne planove za ulaganje u teatralne izlaske, ili barem nije do danas.

Naime, kako nam javlja finansijski list Bloomberg, Amazon će izdvajati do milijardu dolara godišnje za plasiranje novih filmova u kino-dvorane. Logično, taj novac će teći kroz MGM, što predstavlja značajnu injekciju kapitala za studio koji je se mučio držati korak za svojom konkurencijom u skorijem periodu.

Jedna milijarda dolara godišnje bi se trebala "prelomiti" na osam do 12 filmova. Međutim, stvari nisu tako jednostavne. Novinari Deadlinea su u svojoj analizi novosti naglasili da MGM trenutno prolazi kroz promjene kadrova, što znači da studio tek treba, takoreći, stati na svoje dvije noge da bi mogao provesti ambiciozni plan od, efektivno, jednog izlaska mjesečno.

Naravno, Amazonov plan nema vremenski rok za ispunjenje, ili barem isti nije dostupan javnosti. Mnogo toga zavisi od strpljenja uprave naspram spremnosti MGM-a. Oči industrije i pažnja medija su usmjerene u pravcu Amazona i prije najave. Kupoprodaja MGM-a je dočekana sa dozom skepse, pa čak i otvorenog protivljenja u Hollywoodu, za koji se može reći da je ulazak Amazona u svoje domaće vode dočekao sa nepovjerenjem. 

Prethodna
"Avatar: The Way of Water" igrat će u Kini
Sljedeća
Prognoze za "Avatar: The Way of Water": Vikend do 175 miliona