The Invisible Man u režiji Leigha Whannella je otvorio širom vrata za povratak Universalovih klasičnih čudovišta na velika platna. Samo prije mjesec dana, spominjanje mogućnosti vraćanja ovih likova bi zavrijedilo ciničan odgovor, ako već ne i kolutanje očima. Ne bez razloga, treba reći, budući da je zadnjih nekoliko pokušaja oživljavanja ovih klasičnih franšiza uredno urađalo prenapuhanim budžetima i slabim uspjehom na blagajnama kino-dvorana.
No, Jason Blum, osnivač produkcijske kuće Blomhouse, pod čijim okriljem je snimljen Whannellov The Invisible Man, smatra da je moguće pristupiti Universalovim čudovištima i snimati naslove sa njima, slijedeći baš dezen korišten za stvaranje The Invisible Man. Nakon što je Whannell prije nekoliko dana otkrio da ima zamisao za snimanje nove verzije Dracule, Blum se u svojim mislima okrenuo zapostavljenog članu takozvane „Nesvete trojke“ – Frankensteinu, ili tačnije Frankensteinovom čudovištu, a ne dobrom doktoru.
Dok fiktivni parnjak Vlada Tepeša svako-malo dobiva novo ruho (uglavnom svake decenije) u pokušaju pronalaska poslovičnog srebrenog metka za zaradu na blagajnama, dobri doktor Frankenstein i njegovo stvorenje uredno dobivaju odbijenicu u razgovorima o novim filmovima. Ustvari, izuzmemo li vizuelni slatkiš u vidu uvodne crno-bijele scene Van Helsinga sa Hughom Jackmanom pod šeširom širokog oboda slavnog lovca na vampire, Frankensteinovo čudovište je uglavnom siromašnije u pokušajima reanimacije u zadnje vrijeme, a ti pokušaji su bili još manje uspješni nego Draculini.
Blumhouse trenutno uživa u vrlo povoljnom dogovoru sa Universalom, što im jamči pravo prve ponude za bilo koju ideju za novi film. Dok je Whannll bio dosta detaljniji o svojoj viziji nove verzije Dracule, Jason Blum se još nije oglasio o svojem viđenju mogućeg filma, ili o nekoj konkretnoj zamisli nove verzije Frankensteina, pa ni o redosljedu u kojem bi ti filmovi mogli doživjeti realizaciju. Šef Blomhousea je, tako reći, stavio svoje karte na stol, a sada očekujemo odgovor od strane Universala.