Box office: "The Expend4bles" ipak iza "The Nun II"

Box office: "The Expend4bles" ipak iza "The Nun II"

Treću sedmicu zaredom, The Nun II ostaje na vrhu ljestvice, doduše uz usku razliku između sebe i novog unosa u Expendables franšizu.

Stallone, Statham i ostali potrošni momci su uvodni vikend zaključili sa 8,3 miliona dolara, stotinu hiljada dolara manje od The Nun II, horor filma koji će biti jedan od najuspješnijih naslova jesenske sezone. Drugo mjesto na ljestvici je tek drugi porazni rezultat za Expend4bles. Uvodni vikend za četvrti film akcijske franšize je najslabiji u odnosu na prethodne unose, koji su bilježili oko 20 i više miliona dolara (bez uračunavanja inflacije) tokom prvog vikenda igranja.

Na trećem mjestu nalazimo Poirota i A Haunting in Venice, a slavni detektiv je tokom drugog vikenda istrage u kino-dvoranama izgubio nekih 56% zarade u odnosu na prošlu sedmicu, što predstavlja srednju vrijednost pada zarade nakon perioda u kojima su filmovi, predvođeni Marvelom, bilježili padove i do 70%.

Bacimo pogled sada na konkretne brojke:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. The Nun II

$8,400,000

$69,222,000

 2. Expend4bles

$8,300,000

$8,300,000

 3. A Haunting in Venice

$6,300,000

$25,352,729

 4. The Equalizer 3

$4,725,000

$81,261,243

 5. Barbie

$3,200,000

$630,450,087

 6. My Big Fat Greek Wedding 3

$3,000,000

$23,803,230

 7. It Lives Inside

$2,630,000

$2,630,000

 8. Dumb Money

$2,500,000

$2,809,875

 9. Blue Beetle

$1,810,000

$69,823,000

 10. Oppenheimer

$1,630,000

$321,212,945



Kako se jasno može vidjeti na tablici iznad, nijedan naslov ovog vikenda nije zakoračio u drugu milionsku dekadu. Zarada je u svakom pogledu u padu u odnosu čak i na brojke sa konca augusta. Vreli dani Barbenheimer efekta su prošli, a pred izložbenom granom filmske industrije, to jeste kino-dvoranama su dani i sedmice stezanja pojasa.

Istina, neki filmovi će bilježiti uspjehe u predstojećem razdoblju. Oktobar je mjesec dočeka Noći vještica, savršeno vrijeme za horor filmove, koji su uglavnom profitabilniji za svoje tvorce nego za kino-dvorane, naročito regionalne i nacionalne lance kino-dvorana u Sjedinjenim Državama. Oni se oslanjaju na velike blockbustere za popunjavanje dvorana, prodaju ulaznica i kokica kako bi sravnili svoje troškove i ostvarili stvarnu zaradu. Nažalost, zbog štrajka, broj velikih filmova namijenjenih za igranje ove godine je smanjen kako bi se raspored za sljedeću godinu mogao sanirati. Shodno tome, regionalni i nacionalni lanci u SAD-u osjećaju finansijski stisak vrlo sličan onom iz perioda pandemije, ali bez jasne naznake da će im državne ili savezne vlasti izaći još jednom u susret sa paketom pomoći kao što je bio slučaj 2020-2021.

Prethodna
Pomak ali ne i dogovor nakon nove runde pregovora
Sljedeća
Scenaristi razmatraju "konačnu" ponudu studija