Nakon dosta iščekivanja, Mission: Impossible – Dead Reckoning je stigao u kino-dvorane. Tom Cruise i ekipa su još jednom osvojili pažnju gledatelja te ostvarili lijepu svotu novaca, iako je ista na koncu bila manja od očekivane.
Dead Reckoning je tokom petodnevnog perioda igranja (premijera u SAD-u je održana u srijedu) ostvario 80 miliona dolara zarade, no tokom uobičajenog trodnevnog perioda 56 miliona – nekih pet do šest miliona manje nego što su projekcije predviđale tokom prethodne sedmice.
Iznenađenje sedmice nalazimo na drugom mjestu. Sound of Freedom pripada u rijetku skupinu filmova u aktualnom kontekstu filmske industrije koji za svoj drugi vikend igranja bilježi porast umjesto pada zarade. Triler sa Jimom Caviezelom u glavnoj ulozi je tokom prošlog vikenda zaradio 27 miliona dolara, odnosno 37% više u odnosu na uvodni. Skok se može pripisati izlasku filma u većem broju kino-dvorana, ali i praćenosti koju je zadobio na društvenim mrežama. Imajući na umu da je posrijedi film koji spašen od naftalina putem crowdfoundinga, koji u kino-dvorane stiže bez zaleđa jednog od velikih distributera na tržištu, posrijedi je izniman uspjeh.
Bacimo pogled na konkretne brojke dolje:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One |
$56,200,000 |
$80,003,550 |
2. Sound of Freedom |
$27,000,000 |
$85,498,581 |
3. Insidious: The Red Door |
$13,000,000 |
$58,085,554 |
$12,000,000 |
$145,359,865 |
|
5. Elemental |
$8,700,000 |
$125,289,287 |
$6,050,000 |
$368,797,609 |
|
$3,420,000 |
$152,764,587 |
|
$3,300,000 |
$46,590,171 |
|
9. Joy Ride |
$2,575,000 |
$10,616,997 |
$2,350,000 |
$293,916,557 |
Krivca za donekle slab trodnevni rezultat može se pronaći u činjenici da je film publici bio dostupan dva dana ranije, odnosno dva dana duže nego što je običaj, što će reći da je interes publike do petka i subote već bio zadovoljen. Šira slika je daleko svjetlija, budući da je Dead Reckoning na globalnom nivou do nedjelje zaradio preko 230 miliona dolara. Gotovo četvrt milijarde dolara za prvu sedmicu igranja je impresivna brojka, te vjerovatno dobar vjesnik za dalji uspjeh filma.
No, sljedećeg vikenda ozbiljna konkurencija stiže u kino-dvorane. Oppenheimer i Barbie igraju od 21. jula, što predstavlja istinski ispit za Dead Reckoning u poglednu dugoročne zarade.