Box office: "PAW Patrol: Mighty Movie" obilježio vikend

Box office: "PAW Patrol: Mighty Movie" obilježio vikend

Zakoračili smo u novi mjesec sa naznakom izdašnije ponude u kino-dvoranama. Vikend iza nas je prošao u znaku novih filmova i raznolikošću žanrova između njih, kao što se može jasno vidjeti.

Vrh ljestvice drži PAW Patrol: The Mighty Movie, porodični film temeljen na vrlo popularnoj animiranoj seriji za djecu. "Patrolne šapice" su promašile idealni vremenski period za debi jednog porodičnog filma, što bi bio juli ili august, dok je ljetna sezona u punom zamahu, tako da je film na samom koncu septembra ostvario pristojna, ali ne i uzbudljiva 23 miliona dolara.

Odmah ispod porodičnog naslova koji želi započeti filmsku franšizu, imamo Saw X, novi unos odavno utemeljene horor franšize. Da, Tobin Bell je ponovo iskopao lutka na triciklu iz ormara kako bi tumačio ulogu sadističkog, ali mehanički dovitljivog serijskog ubice. Bell i Saw X su vikend mučenja priveli sa razlikom od četiri miliona dolara između sebe i Disneyjevog naučno-fantastičnog filma, The Creator. Na četvrtom mjestu imamo The Nun II, koji je nakon tri sedmice igranja konačno sišao sa čelne pozicije na ljestvici. Sa 230 miliona dolara sveukupne zarade, film je odavno postao unosan, tako da gubitak prvog mjesta neće osujetiti dalji finansijski uspjeh.

Bacimo pogled sada na konkretne brojke dolje:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. PAW Patrol: The Mighty Movie

$23,000,000

$23,000,000

 2. Saw X

$18,000,000

$18,000,000

 3. The Creator

$14,000,000

$14,000,000

 4. The Nun II

$4,675,000

$76,759,534

 5. The Blind

$4,139,791

$4,982,023

 6. A Haunting in Venice

$3,800,000

$31,615,091

 7. Dumb Money

$3,500,000

$7,300,670

 8. The Equalizer 3

$2,700,000

$85,927,935

 9. Expend4bles

$2,495,000

$13,257,815

 10. Barbie

$1,430,000

$633,082,303


Prošli PAW Patrol film, naslovljen jednostavno PAW Patrol: The Movie, pred gledatelje je stigao u augustu 2021, odnosno za vrijeme još uvijek strogih pandemijskih mjera što se odrazilo i na uspjeh filma. Spremnost roditelja u SAD-u da se odvaže na odlazak u kino u takvim uslovima je bila niska, ako je suditi po skromnoj zaradi od 13 miliona dolara. Dakle, PAW Patrol: The Mighty Movie je nadmašio svog prethodnika, ali i taj iznos bi bio nešto veći da je film igrao ovog ljeta, umjesto na jesen. Datum izlaska je vjerovatno odredio manjak novih filmova za ostatak godine, koji je Paramount nadomjestio premještanjem naslova koji su trebali igrati ove godine.

Prethodna
Tri dokumentarna filma iz historije bh. kinematografije online
Sljedeća
Studiji izbirljivo produžavaju ugovore nakon štrajka