Box office: "The Wild Robot" na vrhu, "Megalopolis" razočarao

Box office: "The Wild Robot" na vrhu, "Megalopolis" razočarao

Novi animirani film iz radionice DreamWorksa, The Wild Robot, imao je dobar uvodni vikend, zaradivši 35 miliona dolara u američkim kino-dvoranama i osvojivši tako prvo mjesto na ljestvici sa ugodnom razlikom između sebe i donedavnog prvaka, Beetlejuice Beetlejuice.

Stvari su manje ružičaste za Megalopolis. Novo ostvarenje Francisa Forda Coppole, režisera koji nam je podario The Godfather i Apocalypse Now, svoj debi bilježi na šestom mjestu sa mršavih četiri miliona dolara, što se manje-više poklapa sa uglavnom skeptičnim predviđanjima za uspjeh filma uoči premijere.

Prije daljeg komentiranja, bacimo pogled na konkretne brojke dolje:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. The Wild Robot

$35,000,000

$35,000,000

 2. Beetlejuice Beetlejuice

$16,040,000

$250,132,898

 3. Transformers One

$9,300,000

$39,164,458

 4. Devara Part 1

$5,600,000

$5,600,000

 5. Speak No Evil

$4,300,000

$28,140,120

 6. Megalopolis

$4,000,000

$4,000,000

 7. Deadpool and Wolverine

$2,657,000

$631,257,109

 8. My Old Ass

$2,224,159

$2,851,474

 9. Never Let Go

$2,200,000

$8,252,523

 10. The Substance

$1,806,160

$6,865,275



Nade su bile male za Megalopolis od samog početka, a iste nisu porasle nakon prvih osvrta sa Cannesa u maju ove godine. Debiju u SAD-u su prethodila četiri mjeseca negativnih dojmova na društvenim mrežama i na portalima posvećenim filmu. Film trenutno "uživa" u ocjeni od 50% od strane profesionalnih kritičara na agregatnom portalu Rotten Tomatoes, te još nižoj ocjeni od 35% od strane običnih gledatelja. Niske ocjene, zajedno sa sentimentom na društvenim mrežama, daju utisak da film jednostavno nema svoju publiku.

Čak i da Megalopolis ima nešto kraće igranje i strukturu na koju je šira publika naviknuta, 2024. bi bila loša godina za ovaj film. Političke i društvene napetosti u Sjedinjenim Državama čine film o propasti starog Rima smješten u modernom svijetu odveć abrazivnim za prosječnog gledatelja, dok tanka, gotovo providna alegorija u srazu Cezara i Cicerona film čini nedorečenim i nedopečenim u očima profesionalnih kritičara, koji su već tokom svoje naobrazbe svarili koncepte sa kojima se Coppola poigrava u svom novom filmu. Jedina tačka pohvale s obje strane je vizuelni izgled filma i scenografija. S time na umu, koplja se ne lome oko Megalopolis. Ona su uperena u njegovom pravcu.

Prethodna
Isabella Rossellini će primiti nagradu za životno djelo
Sljedeća
DC Studios započinje rad na filmu sa Batmanovim zlikovcima