Lijepa Suzanne (Juliette Binoche) ima vrlo buran život. Muž ju je ostavio, starija kćerka je na studiju i uz bolesne baku i djeda, podstanar već dugo ne plaća kiriju a u njenoj se kući ponaša kao u svojoj, a sedmogodišnji sinčić treba nekoga ko bi se brinuo za njega kada vječito zauzeta majka to ne može – tipičan primjer suvremenog života u velikom evropskom gradu. Suzanne zapošljava mladu studenticu sa Tajlanda kao dječakovu guvernantu. Song Fang u Parizu studira film i na svoj tihi, istočnjački način, nastoji pomoći disfunkcionalnoj obitelji u uspostavljanju kakve-takve ravnoteže. Lajt-motiv crvenog balona, koji prati cijelu priču kao nasmiješeno lice imaginarnog prijatelja-zaštitnika, zapravo je homage starom, liričnom i metaforičnom francuskom filmu Le ballon rouge Alberta Lamorrissea iz 1956. godine u kojem tajanstvni crveni balon slijedi dječačića diljem Pariza. Na sličan način, Suzannin sin Simon „komunicira“ sa crvenim balonom koji se zapleo u krošnju drveta i ne može, ili neće, da krene za dječakom. Balon ovdje nije toliko važan kao kod Lamorrissea, tačnije uloga mu nije dobro definirana, ali ima neodređeni značaj u životima Simona i Song Fang.
Let crvenog balona; režija: Hou Hsiao-hsien; uloge: Juliette Binoche, Song Fang, Hippolyte Giarardot, Simon Iteanu; 2007.
IMDb rejting: 6.6/10
Rotten Tomatoes rejting: 80%
Drugu posvetu reditelj daje vlastitom filmu Hsimeng jensheng (Majstor lutkar) koristeći detalje kineskog lutkarskog kazališta u scenama u kojima je Suzanne na svom radnom mjestu, gdje uspješno koristi talenat mijenjanja glasa prilikom izvođenja lutkarskih predstava. Pariški Muzej d'Orsay, hram suvremene umjetnosti i jedno od mjesta na kojem se Simon zadesi na času umjetnosti, ovdje je iskorišten u sklopu promocije dvadesetogodišnjice ove vrijedne institucije. Napomenimo da je ovo prvi francuski uradak (i drugi na stranom jeziku) tajlandskog reditelja Hou Hsiao-hsiena koji iza sebe ima dvadesetak naslova, no ni Juliette Binoche nije mu pomogla da napravi film za pamćenje.