Martin Scorsese u svojem najskorijem intevjuu se osvrnuo još jednom o supeherojskim filmovima, te o tragu koji su ovi naslovi iz ovog žanra ostavili u svijetu sedme umjetnosti.
U razgovoru sa novinarima časopisa GQ, Scorsese je izrazio svoje nade da će mlađa publika upoznati film izvan okvira superherojskih filmova. Na upit novinara misili li da će mlađi gledatelji poistovjetiti superheroje sa filmom kao medijem, Scorsese je izjavio:
Postoji opasnost da se to dešava našoj kulturi, jer postoje generacije kojima su to jedini filmovi - da je to što je film u cijelosti. Mislim da je već tako, što znači da ćemo se morati boriti još snažnije. To mora doći do samih filmaša. Imat ćete braću Safdie, Chrisa Nolana, ako me razumijete? I udarite ih sa svih strana i ne predajte se. Moramo to učiniti. Moramo ponovo izmisliti to, bez žalbe. Ali to je istina - moramo to učiniti da bismo spasili film.
Scorsese je 2019, u doba kada je kompletirao The Irishman i započeo rad na The Killers of The Flower Moon, svom sada aktualnom naslovu, oštro komentirao stanje filma kao medija koji su preuzeli superherojski filmovi, koje je opisao kao zabavne vožnje u luna-parku, ali ne i kao "stvarne filmove". Scorseseova opaska nije naišla na topao doček od strane ljubitelja superherojskih filmova, stigavši u punom jeku pomame za MCU-om nakon Avengers: Infinity War i Endgame.
Četiri godine kasnije, mnijenje široke publike prema superherojskim filmova se promijenilo, ako je suditi po silaznim trendovima prodaje ulaznica za Marvelove filmove, kao i sa odsustvom onog gotovo opipljivog uzbuđenja koje je vladalio 2018. i 2019. Marvel Studios od Spider-Man: No Way Home nije stvorio nijedan film koji je prešao prag od milijardu dolara. Silazak Marvela sa zenita se odrazilo i na njihovog konkurenta, DC Films, koji u protekle dvije godine nije imao stvarni hit.
Gledajući narativni vid većine skorijih superherojskih filmova, zaista je teško zaobići činjenicu da je vizualni spektakl nadvladao druge komponente koje puki niz sličica u trajanju od 90 minuta uzdižu u cjelovito filmsko iskustvo. S druge strane, šira publika je 2023. nagradila Oppenheimer izdašno, izdašnije nego Guradians of the Galaxy Vol. 3 iz Marvelove tvornice. To je možda već znak da se publika, zrelija i mlađa, okreću u nekom drugom pravcu.