Epopeja kroz koju je prošao najnoviji naslov režisera Christophera Nolana Tenet odražava sve nevolje kroz koje su industrija filma i sam medij filma prošli od početka ove godina. No, uprkos teškim trenucima i nekoliko odgoda, Tenet od danas, 26. augusta, igra u kino-dvoranama u zemljama Zapadne Evrope, te u Australiji i Južnoj Koreji. Među ovim zemljama su Ujedinjeno Kraljevstvo, Njemačka, Francuska i Španija, a do petka i početka vikenda broj zemalja će se povećati na pedeset.
Broj tržišta na koje Tenet stiže uprkos svim zbivanjima u svijetu je dojmljiv, međutim čak i sa četiri najkrupnije države po broju stanovnika (Njemačka, Francuska, Britanija i Južna Koreja), Nolanov špijunski triler sa vremenskim vragolijama ipak izlazi na prilično granularan teren. Samo radi primjera, sve četiri opisane zemlje imaju različite uvjete za okupljanje manjeg ili većeg broja ljudi u zatvorenom prostoru, što se dalje može razlikovati i zavisiti od pojedinih područja u tim zemljama.
Potom, dolazimo do vrlo očitog zapažanja da dva najveća tržišta izlaganja filmova nisu zastupljena među ovim zemljama. Sjedinjene Države i Kina trenutno nemaju zakazane projekcije za Tenet. Za američku premijeru filma, po svemu sudeći, najvažnije su prilike u velikim gradovima, gdje je se uobičajeno prodaje najviše ulaznica i jedan naslov stvara najkrupniji dio svog prihoda.
Što se tiče prihoda, prognostičari predviđaju dobit od 40 miliona dolara tokom uvodnoga vikenda za Tenet, sa opaskom da se radi o projekciji za inostrano tržište. Koliko će se sekvencionalna priroda izlaska filma odraziti na uspjeh na američkom tržištu? To ostaje, nažalost, pitanje sa previše varijabli za nešto nalik na odgovor.