Paramount+ slijedi svoje konkurente sa uvođenjem novog modela pretplate.
Od 2024. korisnici u određenim teritorijama imat će mogućnost izbora između nekoliko pretplatnih opcija, uključujući i onu sa reklamama. Pored toga, Paramount+ od novembra ove godine proširuje svoje premium pakete za 4k i boljim audio opcijama izvan SAD-a, tako da će korisnici imati pristup ovim uslugama u Australiji, Meksiku i Brazilu.
Ipak, uvođenje reklama na platformu je glavni novitet za Paramount+, streaming servis koji je prošao kroz nekoliko transformacija. Počevši život kao CBC All Access, servis je rebrendiran kao Paramount+ nakon što su se CBS i Viacom ponovo spojili u jednu kompaniju. Od tada, Paramount+ se nalazi u postepenom procesu širenja izvan Sjedinjenih Država, premda dosta sporije od svojih glavnih konkurenata.
No, što se tiče boljeg iskorištavanja platforme, Paramount+ ne kaska za Netflixom i drugima. Oglašavanje na streaming servisima, nešto nepojmljivo korisnicima prije par godina, polako postaje standard u streaming svijetu. Trenutno, pretplate uz reklame, kao jefitnija opcija za pretplatnika ali dugoročno unosnija za streaming servise, uglavnom su dostupne u SAD-u i zapadnoj Evropi, odnosno u onim regijama u kojima streaming servisi imaju ugovore sa oglašivačima. No, u predstojećem periodu možemo očekivati proširenje ponude i na druga područja, budući da smanjenje početne cijene pretplate otvara vrata zemalja čije stanovništvo ima manju prosječnu platežnu sposobnost od stanovnika Sjedinjenih Država i zapadne Evrope.