Prošle sedmice smo imali priliku, dan za danom, pratiti reakcije iz svakog kutka filmske industrije o velikom potezu Warner Brosa. Među onima koje su naišle na najviše pažnje bila je i ona Christophera Nolana, koji nakon nekoliko dana tišine prekinuo šutnju i vrlo oštro se oglasio o sjedinjavanju teatralnog repertoara ovog studija sa ponudom streaming servisa HBO Maxa. Poslije Nolana, čiji Tenet je poslužio kao svojevrsno žrtveno janje za Warner Bros, oglasio i se Denis Villeneuve.
Njegov Dune, najnovija adaptacija klasičnog djela naučne fantastike, s druge strane, mogao bi se pokazati kao najoštećeniji naslov novom odlukom. Ovo je nagnalo Villeneuve da sroči prilično podroban esej, objavljen na portalu Varietyja, u kojem se osvrnuo na nove prilike u filmskoj industriji, nastale nakon Warner Brosovog poteza.
Za razliku od Nolana, Villeneuve je svoje nezadovoljstvo uperio u pravcu AT&T-ja, vlasnika Warner Brosa:
Sve se svodi na preživljavanje telekomunikacijskog giganta, koji se trenutno nalazi u dugu od 150 milijardi dolara. Čak i ako je „Dune“ namijenjen za kino-dvoranu i publiku, AT&T je posvećen je svom preživljavanju na burzi. Zbog neuspjeha koji do danas bilježi HBO Max, AT&T je odlučio žrtvovati cijeli repertoar Warner Brosa kako bi privukao pažnju pretplatnika.
Villeneuve se uglavnom posvetio ovom vidu odluke Warner Brosa, krivnju držeći jasno na strani AT&T, no po najskorijim saznanjima koja kruže oko ovog poteza, navodno inicijator odluke je bio baš Warner Bros, a ne AT&T. Naime, glasine govore da je Toby Emmerich, izvršni direktor Warner Media, krovne kompanije koja okuplja Warner Bros. Studios i HBO Max, predložio potez upravi AT&T-a. Po ovome, Nolanovo saopćenje se čini bliže stvarnosti iza kulisa Warner Brosa, više nego Villeneuveovo.
Naravno, u oba slučaja, stvari trebamo uzeti sa prstohvatom soli, budući da se vodimo glasinama i čitanjem između redaka.