Uprkos vrelinama, ljetna sezona u kino-dvoranama je na vrhuncu. Prošle sedmice smo dočekali Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One, koji je u SAD-u imao veliki, petodnevni debi, a ove sedmice dočekujemo dva velika izlaska - Oppenhemier i Barbie.
Nolanov biografski film posvećen "ocu atomske bombe" i film o slavnoj lutki pred gledatelje stižu istovremeno, a projekcije za veliki vikend lagano pristižu. Za Oppenheimer najbolje je reći da su predviđanja suzdržana, kretajući se u rasponu od 40 do 50 miliona dolara. Zarada od 50 bi bila usporediva sa onom koju je za svoj uvod zaradio Dunkirk iz 2017, doduše bez uračunavanja inflacije.
Dunkirk ostaje relevantan za mjerenje uspjeha zbog činjenice da je Tenet, izašavši u pandemijskoj 2020. istovremeno u kino-dvoranama (uz ogromna ograničenja) te na ponudi HBO Maxa što je osujetilo finansijski uspjeh Nolanovog prethodnog filma. Istina, očekivanja za Oppenheimer su uvjetovana su ograničena zbog činjenice da izlazi zajedno sa Barbie, filmom koji privlači širu publiku, kao i zbog činjenice da Mission: Impossible 7 ostaje u kino-dvoranama nakon jakog starta.
Što se tiče Barbie, brojke za ovaj film je najbolje opisati kao optimistične. U ovom slučaju raspon zarade se kreće između 90 do 100 miliona, pa i do 120 miliona. Film ima dobre pretpostavke za jedan ozbiljan vikend u kino-dvoranama. Prepoznatljivost brenda, kao i marketabilnost Margot Robbie i Ryana Goslinga na čelu glumačke postave nisu nešto što treba zanemariti. Parafrazirajući pjesmu Pink Floyda, od filma se "može napraviti zvjerka"
O ishodu velikog vikenda bit će više u recima našeg redovnog osvrta na box office brojke, sljedećeg ponedjeljka.