Sa skoro dvostrukom zaradom najbližeg konkurenta, Sonyjev ljetni akcijski spektakl za zimsko razdoblje je ponovo odnio naslov najprofitabilnijeg filma na blagajnama američkih kina. Po treću sedmicu i treći vikend zaredom, Bad Boys for Life je na vrhu ljestvice, istina, sa padom zarade od malo manje od 50%, što u široj slici i nije tako drastičan pad u pregledu sa prve na drugu, te sa druge na treću sedmicu igranja. The Gentlemen u režiji Guya Ritchieja je doživio sličan pad od 43% u svojoj drugoj sedmici, radi perspektive.
Govoreći o The Gentlemen, Ritchiejev film je gospodski ustupio četvrto mjesto na popisu novom tumačenju bajke Braće Grim u obliku Gretel & Hansel. Marica i Ivica su iz bajke na listu uskočili sa skromnih šest miliona dolara zarade, a ispod njih se nalazi niz već poznatih imena. Jumanji i The Rise of Skywalker igraju već tim redom sedam, odnosno osam sedmica, ali oba naslova su se sada udaljili od vrha ljestvice i prilagodili se životi na njenoj sredini. Na samom dnu ljestvice, na desetom mjestu, dolazi nam drugo novo lice ovog vikenda, The Rhythm Section sa zaradom od $2,800,000, uprkos premijeri u preko tri hiljade dvorana.
Sada, bacimo pogled na konkretne brojke:
Film |
vikend zarada |
total. zarada |
1. Bad Boys for LIfe |
$17,675,000 |
$148,051,531 |
2. 1917 |
$9,660,000 |
$119,246,389 |
3. Dolittle |
$7,700,000 |
$55,218,820 |
4. Gretel & Hansel |
$6,050,830 |
$6,050,830 |
5. The Gentlemen |
$6,010,000 |
$20,441,089 |
6. Jumanji: The Next Level |
$6,000,000 |
$291,217,153 |
7. Star Wars: The Rise of Skywalker |
$3,193,000 |
$507,056,021 |
8. The Turning |
$3,050,000 |
$11,705,440 |
9. Little Women |
$3,015,000 |
$98,770,632 |
10. The Rhythm Section |
$2,800,000 |
$2,800,000 |
Nakon deset sedmica igranja Knives Out majstora subverzije, Riana Johnsona, spao je sa desetog mjesta i službeno napustio prestižni popis profitabilnih filmova. To čini sa $155,734,764 u kasici za Lionsgate na domaćem tržištu, te sa $138,000,000 na stranim blagajnama, što konačnu zaradu Johnsonovog krimića stavlja na brojku od $293,764,764. Malo manje od 300 miliona zarade nije loša zarada naspram produkcijskog budžeta od 40 miliona. Nismo baš u rangu omjera Jokera od 50 miliona na jednu milijardu, ali uspjeh je dovoljan da opravda ulaganje studija u naslove „srednje težine“, a ne samo na teškaše sa budžetima od 200 i više miliona.