Box office: "Godzilla vs. Kong" ostvario gigantsku zaradu

Box office: "Godzilla vs. Kong" ostvario gigantsku zaradu

Nekoliko novih naslova u kino-dvoranama? Zarada u iznosima od nekoliko desetaka miliona dolara? Čovjek bi gotovo rekao da smo se vratili 12 do 24 mjeseca u prošlost, barem što se tiče površnog pogleda na naš sedmični pregled brojki sa blagajni američkih kino-dvorana. Razlog za zanos koji se osjeti među prognostičarima jeste fenomenalni uspjeh koji je ostvario Godzilla vs. Kong.

Sraz slavnih čudovišta velikog platna je ostavio svijet u ruševinama, ali blagajne krcate u svotama koje odavno nismo vidjeli, pa bismo mogli reć i da su giganti ostvarili i gigatnsku zaradu. Šale na stranu, igrajući tokom petodnevnog perioda u više od tri hiljade dvorana, Godzilla vs. Kong je ostvario zaradu od $48,500,000, odnosno $32,200,000 preko prazničnog vikenda 2-4 aprila. Svota bi bila prosječna, možda čak i blago razočaravajuća prije godinu-dvije, ali danas 32 miliona dolara za uvodni vikend je prag o kojem producenti i glavešine studija sanjaju u nemirnim noćima koje proživljava filmska industrija.

No, teško možemo govoriti o relativnom uspjehu Godzilla vs. Kong, bez spominjanja upadne razlike između prvog i drugoplasiranog naslova, The Unholy koji je preko vikenda zaradio deset puta manju zaradu. Već ispod The Unholy možemo uvidjeti povratak brojki u vrijednostima na koje smo navikli tokom pandemije, i koje daleko bolje odražavaju stvarnost filmske industrije.

Bacimo pogled sada na konkretne brojke:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Godzilla vs. Kong

$32,200,000

$48,500,000

 2. The Unholy

$3,200,000

$3,200,000

 3. Nobody

$3,070,000

$11,874,295

 4. Raya and The Last Dragon

$2,054,000

$32,186,920

 5. Tom and Jerry

$1,400,000

$39,500,000

 6. The Girl of Who Believes in Miracles

$580,068

$580,068

 7. The Courier

$452,201

$4,257,867

 8. Chaos Walking

$380,000

$12,233,068

 9. The Croods: A New Age

$210,000

$56,344,558

 10. French Exit

$193,428

$200,509

Godzilla vs. Kong je san, metaforični grad na brdu, dok su The Unholy i Nobody te drugi naslovi ispod njih java. No, uspjeh prvoplasiranog se ne svodi samo na brojke. Posrijedi je i psihološki efekat, jer povratak u kino-dvorane u mnogočemu zavisi od osjećaja sigurnosti gledatelja, koji svakog vikenda razmatraju hoće li baš ove sedmice otići i pogledati nešto u kinu. Rast sveukupne zarade na blagajnama kino-dvorana će biti, više nego vjerovatno, postepen.

Prethodna
Jugoslavenski klasici u programu Proljetnog izdanja SFF-a
Sljedeća
"The Trial of The Chicago 7" obilježio dodjelu nagrada SAG-a