Box office: "Sonic The Hedgehog 2" preko finiš-crte sa 71 milionom

Box office: "Sonic The Hedgehog 2" preko finiš-crte sa 71 milionom

Plavi jež u tenisicama je imao dobar vikend u kino-dvoranama, započevši svoje igranje sa 71 milionom dolara zarade. Kako su projekcije predviđale, Sonic The Hedgehog 2 je pretrčao preko crte bez puno brige od strane konkurencije, koja se našla u prašini iza Sonica i njegove družine. Da stvari idu u dobrom pravcu za nastavak zadnjeg pretpandemijskog blockbustera, bilo je očito u petak, kada je Sonic The Hedgehog 2 zgrnuo 26,5 miliona dolara, sa i više nego ugodnom razlikom između sebe i Ambulance, novim akcijskim spektaklom u režiji Michaela Baya, koji je tokom svojeg prvog dana igranja zaradio anemičnih 3,1 miliona dolara, završivši svoj uvodni vikend na četvrtom mjestu, odnosno iza Morbiusa i The Lost City.

Jedina tijesna utrka je bila ona za drugo mjesto, vođena između ova dva spomenuta naslova, u kojoj je The Lost City, pustolovni film sa Sandrom Bullock u glavnoj ulozi, ipak izgubio od Morbiusa. Sada bacimo pogled na konkretne brojke:

 

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Sonic The Hedgehog 2

$71,000,000

$71,000,000

 2. Morbius

$10,200,000

$57,077,221

 3. The Lost City

$9,165,000

$68,854,159

 4. Ambulance

$8,700,000

$8,700,000

 5. The Batman

$6,550,000

$359,052,000

 6. Everything Everywhere All at Once

$6,059,263

$8,428,962

 7. Uncharted

$2,650,000

$142,952,218

 8. Spider-Man: No Way Home

$625,000

$803,815,848

 9. Selena

$402,280

$620,364

 10. Sing 2

$220,000

$162,319,630

Vikend je bio i više nego dobar za Sonic The Hedgehog 2, no isti period je bio poguban za Morbiusa. Projekcije koje smo imali priliku vidjeti uoči vikenda su previđale osjetan, ako već ne i snažan pad zarade, no Sonyjev najskoriji unos u vlastiti filmski univerzum je premašio i najcrnija predviđanja. Po projekcijama, očekivali smo pad od 50% u najboljem slučaju, a do 70% u najgorem, no sa 10,2 miliona dolara Morbius je na koncu doživio pad od čak 74% u odnosu na svoj uvodni vikend. To sigurno nije ono što su studio i producenti očekivali, imajući na umu i ispod prosječni rezultat početka igranja filma.

Srećom po Sony, za razliku od Disneyjevih superherojskih filmova, čiji budžeti iznose između četvrt i pola milijarde dolara, Morbius je daleko jeftinija produkcija, što znači da će gubitak biti niži. Bez obzira na relativni obim gubitka, odsustvo stvarnog i opipljivog uspjeha nije ono što rukovodstvo Sonyja priželjkuje u trenutku kada ovaj studio pokušava da se odvoji od Marvel Studiosa i Disneyja i započne razvijane vlastitog brenda superherojskih filmova.

Prethodna
"Doctor Strange 2" prednjači u pretprodaji ulaznica uoči premijere
Sljedeća
Will Smith se oglasio o zabrani prisustvovanja Oscarima