Box office: Zatopljenje na samom vrhu ljestvice

Box office: Zatopljenje na samom vrhu ljestvice

Sa malo više od okruglih 60 miliona dolara zarade preko svog premijernog vikenda, Jumanji: The Next Level je smijenio prijašnjeg vladara ljestvice deset najprofitabilnijih filmova i zauzeo prvo mjesto, donjevši tako dugo očekivano zatopljenje. Mnogi će ovaj uspjeh pripisati snažnoj, gotovo agresivnoj markentiškoj kampanji od strane Sonyja, i dok bi ciničniji među nama ostali pri tom zaključku, ne treba nikada zanemariti jednostavnu želju prosječnog gledatelja da u kinu pogleda nešto šareno, uzbudljivo i jednostavno za varenje.

Frozen II je, dakle, sišao na drugo mjesto, što je dakako spustilo naslov majstora subverzije Riana Johnsona, Knives Out, na treće. Odmah iza Johnsonovih naoštrenih noževa dolazi kontroverzni film Clinta Eastwooda Richard Jewell. Eastwoodov film je svoj debi zaključio na četvrtom rednom mjestu, što nije loš ishod za film bez CGI-ja, eksplozija i vratolomija. Filmoljupci iz Evrope često nepravedno optužuju Amerikance da su zaluđeni žanrovskim naslovima, ali ovog vikenda među unosima u deset najprofitabilnijih filmova ima nekoliko „običnih“ drama.

Kad smo već oko ljestvice, bacimo pogled na same brojke dolje:

 

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Jumanji: The Next Level

$60,100,00

$60,100,00

 2. Frozen II

$19,182,000

$366,542,072

 3. Knives Out

$9,250,000

$78,927,248

 4. Richard Jewell

$5,000,000

$5,000,000

 5. Black Christmas

$4,420,000

$4,420,000

 6. Ford v Ferrari

$4,143,000

$98,247,794

 7. Queen & Slim

$3,600,000

$33,174,870

 8. A Beautiful Day in the Neighborhood

$3,355,000

$49,329,891

 9. Dark Waters

$2,000,000

$8,889,174

 10. 21 Bridges

$1,190,000

$26,361,366

 

Pošto smo pregledali brojke, spomenimo ono što se ne može zaobići – The Rise of Skywalker izlazi 20. decembra. Čak ako i površinski pratite vijesti i dešavanja vezana za ovaj film, bit ćete svjesni brojnih glasina o ovoj, konačnoj Epizodi IX, s kojom bi trebala biti završena saga o Skywalkerima. Od otkrivanja povratka Imperatora, do navodno „modularnog scenarija“, ponovljenih snimanja i svega ostalog, praćenje glasina je bilo gotovo jednako zanimljivo kao i marketing filma. U istinitost glasina, odnosno odsustvo iste, uvjerit ćemo se ubrzo. Što se tiče plasiranja filma na blagajnama, teško je zamisliti bilo šta osim metenja konkurencije prvog i drugog vikenda. Glavno pitanje je – šta slijedi poslije toga? Epizoda VIII je bila profitabilan naslova za LucasFilm i Disney, ali sa njom nisu mogli ponoviti uspjeh kakav je imao The Force Awakens. Možda povratak J.J. Abramsa za režiserko kormilo znači i povratak na slavu i uspjeh iz 2015.? Saznat ćemo poslije 20. decembra.

 

Prethodna
Nakon "Igre prijestolja" Benioff i Weiss se okreću Lovecraftu
Sljedeća
HBO Max svom katalogu dodaje i adaptaciju SF romana