Danis Tanović

Glumački posao je kolateralna šteta društvenih dešavanja

Razgovarao: Sead Vegara Edin Avdagić je mladi bh. glumac koji je diplomirao na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu 2013. godine, kada i postaje dio ansambla Pozorišta mladih Sarajevo. Natupio je u mnogim produkcijama u matičnom pozorištu, te je imao i par izleta u TV i filmske vode. Što se tiče TV-a nastupao je u hit seriji Lud zbunjen, normalan, dok ga sada na malim ekranima možemo gledati u sitcomu Tender. Što se tiče filma, imao je zapaženu ulogu u filmu Smrt u Sarajevu bh. oskarovca Danisa Tanovića, a u najnovijem filmu Srđana Vuletića Gym ostvario je svoju prvu glavnu ulogu.

Otkrij “Nakon ljeta“ uz ekipu filma

U sklopu kampanje Hrvatskog audiovizualnog centra „Otkrij naš novi film“, putem serijala kratkih video intervjua se nastoje publici približiti filmske stvaraoce iza i ispred kamere, čiji se radovi prikazuju u hrvatskim kinima.

Filmofil@BHContentLab: Kotlina

Piše: Selma Delić Zahvaljujući autorskom dvojcu - Amra Bakšić-Čamo i Danis Tanović, Bosna i Hercegovina je dobila svog prvog fiktivnog detektiva - višeg inspektora Ediba Pašića, ali i jednu rijetkost na ovim područjima, a to je kriminalistička serija koja se usudila istinski i bez trunke straha (poza)baviti (čačkati) zabranjenim temama kojima se i mediji u BiH plaše baviti, a iste čine veliki dio naše grube i opore stvarnosti.

Nakon 30 ljeta: Slobodan pad bh. filma

Piše: Mirza Skenderagić Dok je Sarajevo Film Festival ovih 30 ljeta nezaustavljivo rastao i izrastao u najvažniji filmski i kulturni događaj u regionu, što je potvrđeno i sa ovim slavljeničkim izdanjem, bh. film je zastao negdje na pola puta i od tada se vrti u krugu svoje produkcijske i kreativne bijede, a njeni glavni uzroci za to nisu samo finansijske prirode, jer se sudeći prema Open Air programu, filmovi očigledno snimaju.

Nakon ljeta: Feel-good-movie koji to nije

Piše: Sead Vegara Ono što je posjedovao Danisov Deset u pola, a to su izvanredni glumački performansi Izudina Bajrovića i naturščika Almira Palate, slično se može konstatovati i za njegov novi film Nakon ljeta; fe-no-me-nal-ni Goran Navojec i izvanredni Mario Knezović. Dvojac poput starih uhodanih jazzera provodi vrijeme pred kamerama “nabacujući“ si replike stvarajući male glumačke bravure sa tolikom uvjerljivošću da pored njih svi ostali izgledaju nestvarno.