Druga sezona "Squid Game" srušila rekord gledanosti

Druga sezona "Squid Game" srušila rekord gledanosti

Druga sezona popularne serije Squid Game je nedavno stigla pred korisnike Netflixa, a streaming div se već hvali gledanošću.

Kako nas Netflix obavještava, druga sezona južnokorejske serije je ostvarila 68 miliona pregleda tokom premijernog vikenda. Squid Game je s time srušio prijašnji rekord gledanosti, koji je postavljen sa Wednesday i 50 miliona pregleda.

Naravno, ovo su Netflixove interne brojke, što će reći da im moramo vjerovati na riječ. Ipak, dok čekamo izvještaje Samba TV-a i Nielsena, treba priznati da je druga sezona Squid Game bila dočekana uz dosta uzbuđenja na društvenim mrežama. To možda više govori o uspjehu prve sezone nego druge, ali nova sezona je očigledno imala uporište među gledateljima.

Bit će zanimljivo pratiti prijem druge sezone, koji će se sigurno odraziti i u gledanosti, budući da su mišljenja o aktualnoj sezoni podijeljena. Za razliku od prve sezone, koja je dobro primljena od strane profesionalnih kritičara i običnih gledatelja na agregatnim portalima, druga sezona ne uživa dobro mnijenje publike.

Slijede mogući blagi spoileri o drugoj sezoni Squid Game:

Druga sezona se sastoji od sedam epizoda, ali bez definiranog kraja u sedmoj epizodi, koja najavljuje drugi dio sezone, što se nije svidjelo nemalom broju gledatelja. Odsustvo zadovoljavajućeg završetka je česta kritika na agregatnom portalu Rotten Tomatoes, ali opaske koje zaista prednjače su one vezane za kvalitet sveukupnog narativa i ponavljanje elemenata iz prve sezone.

S druge strane, profesionalni kritičari uglavnom hvale seriju, tako da će biti zanimljivo vidjeti kakve brojke će pratiti drugi dio sezone.

Prethodna
Automobili i porodica u traileru za sitcom "Shifting Gears"
Sljedeća
Američki špijun u Seoulu u traileru za 2. sezonu "The Recruit"