Blumhouseov "Dracula" u ranoj fazi razvoja

Blumhouseov "Dracula" u ranoj fazi razvoja

Proljeće rano stiže za Universal i njihova klasična čudovišta, kako izgleda, pošto nam skoro svakog dana dolaze nova saznanja o budućim projektima. Studio se nije, naravno, očitovao službeno o brojnim glasinama, ali ne bi bilo teško zamisliti da su šefovi studija vrlo zadovoljni novonastalim interesom javnosti za intelektualna vlasništva koja su skupljala prašinu u raznim ladicama duži niz godina.

Par dana nakon vijesti o filmskoj reanimaciji Frankensteinovog čudovišta u režiji Jamesa Wana, novinari THR-a prenose da se Blumhouse, produkcijska kuća iza izuzetno uspješnog The Invisible Man, sprema predstaviti Universalu svoju viziju naslova sa predvodnikom klasičnih čudovišta, Draculom, što bi moglo značiti da bismo u kino-dvoranama, nekada u bliskoj budućnosti, možda imali čak dva člana „Nesvete trojke“ (zadnji put viđene na okupu u The Monster Squad iz 1987). Ovo nije prvi put da je Dracula spomenut u kontekstu produkcije Blumhousea, pošto je režiser The Invisible Man, Leigh Whannell, ponudio svoje viđenje filma posvećenog Draculi neposredno nakon premijere i nenadanoga uspjeha vlastitog filma. Međutim, projekt koji se trenutno razvija unutar Blumhousea možda neće imati tako izravnu provenijenciju sa Whannellovom idejom.

Kako stvari trenutno stoje, Karyn Kusama je lice projekta kao rediteljica, a Phill Hay i Matt Manfredi će potpisati scenario. Navedeni scenario, a njime i projekt u potpunosti, trenutno je u fazi tretmana – odnosno kondenzovanog sažetka koji se obično nudi kao prezentacija konačnog naslova izvršnim licima studija ili mogućim ulagačima. Potpuni scenario će tek biti stastavljen ako i kada dogovor između Blumhouse i Universala bude sročen na papir i tintu. Produkcijska kuća i studio imaju ugovor o prvoj ponudi, što Blumhouse daje prave da prvi predlaže projekte, ali Universal nije obvezan da ih i preuzme, kao što ni Blumhouse nije spriječen da traži druge partnere za svoje filmove.

Konkretno u slučaju još uvijek nenaslovljenog filma o Draculi, Blumhouse može ponuditi projekt bilo kome u slučaju odbijenice, pošto je Stokerov roman odavno prešao u javnu domenu, ali Universal je još uvijek vlasnik prava na svoje stare filmove, a vjerovatno i na određene vizualne opise likova iz tih filmova. S time na umu, razboritije je surađivati sa Universalom, nego se sporiti sudski.

Mimo zakonskih obaveza, Universal očito očekuje od Blumhouse i ponavljanje finansijskog uspjeha zadnjeg projekta na kojem su surađivali. Zajednički univerzum kao spojnica filmova je prekrižena sa popisa stavki, ali suvremena pozadina nije. Zamkove, plašteve, grmljavinu i Draculinu sablasnu ergelu možemo zaboraviti, pošto bi samo kostimografija za takav film premašila budžetnu brojku koja bi trebala lebdjeti na otprilike desetak miliona dolara, sudeći po onome što znamo iz The Invisible Man.

Drugim riječima, Blumhouseov Dracula bi trebao biti usporedno "neskup" film, sa zasebnom i malom pričom, napučenom manjim brojem likova i snimljenom na minimalnom broju lokaliteta, čime bi se zaobišli ogromni rashodi i narativne zavrzlame u kojima su se našli naslovi u Universalovom neuspjelom „Dark Universe“ filmskom univerzumu.

Prethodna
Vin Diesel kao “Bloodshot“ od 12. marta u bh. kinima
Sljedeća
Kino premijere: “Bloodshot“