Box office: Otvaranje "No Time To Die" ispod očekivanja

Box office: Otvaranje "No Time To Die" ispod očekivanja

Godinu i po dana nakon prvobitnog datuma izlaska, 25. James Bond film i odjavni naslov za Daniela Craiga, No Time to Die, stigao je u kino-dvorane. Film je 1. oktobra započeo igranje u Bondovom Ujedinjenom Kraljevstvu i nekoliko drugih zemalja, a ovog vikenda je doživio svoj sjevernoamerički debi, doduše sa blagim razočaranjem, imajući na umu da smo prethodna tri velika uvodna vikenda otpratili sa iznosima od 75, 80 i 90 miliona dolara.

Naime, prognostičari su predviđali zaradu u rasponu od 60 i 70 miliona dolara, ali film je debi okončao ispod očekivanja sa 56 miliona dolara. Dakle, Bond nije uspio doseći visoki pandemijski prag koji su postavili superherojski filmovi.

Da će to biti neminovno, moglo se vidjeti već prvog dana igranja, u petak 8. oktobra, kada je No Time to Die ostvario zaradu od 23 miliona, što je bilo debelo ispod 37 miliona koje je Venom: Let There Be Carnage ostvario sedmicu ranije. Od petka do subota, film je doživio pad zarade od 20%, čime je odagnana prilika za preokre.

Najbliži konkurent, Venom: Let There Be Carnage, ustupio je prvo mjesto Bondu, sa padom zarade od 40%, ali ipak sa 32 miliona dolara u džepu, čime sveukupna zarada sada broji $141,665,616. Margine koje Venom 2 bilježi su naročito dobre, imajući na umu da je film snimljen uz daleko manji budžet od svojih konkurenata.

Bacimo pogled na konkretne brojke dolje:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. No Time To Die

$56,007,372

$56,007,372

 2. Venom: No Time To Die

$32,000,000

$141,665,616

 3. The Addams Family

$10,019,040

$31,140,891

 4. Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings

$4,200,000

$212,456,765

 5. The Many Saints of Newark

$1,450,000

$7,407,052

 6. Free Guy

$1,300,000

$119,681,287

 7. Lamb

$1,000,079

$1,000,079

 8. Dear Evan Hansen

$1,000,000

$13,706,130

 9. Candyman

$700,000

$60,073,075

 10. Met Opera: Boris Godunov

$387,000

$387,000

Uspjeh koji nije uspio ugrabiti za vrijeme svoje velike premijere u SAD, No Time to Die pronalazi na međunarodnom tržištu, gdje je film zaradio zgodnih $257,269,000, što sveukupnu zaradu filma do konca vikenda stavlja na $313,276,372. Međutim, prije otvaranja šampanjca, ili mućkanja martinija, to jeste, treba imati na umu da je No Time to Die dosada najskuplji James Bond film, sa produkcijskim budžetom od najmanje 250 miliona dolara. Toj brojci potom moramo dodati i marketinški budžet, dodatno optrećen pandemijom zbog koje je MGM morao praktično produžiti marketinšku kampanju za osamnaest mjeseci.

Prije nekoliko mjeseci u javnost je procurila glasina da je MGM nudio No Time to Die vodećim streaming servisima, po paprenoj cijeni od 600 miliona dolara. Cijena je bila previsoka za streaming servise, no ista bi mogla biti nagovještaj očekivanja koje je MGM gajio za film, ili barem procjenu svote koju bi film morao zaraditi kako bi postao unosan za studio, poslije početnog ulaganja i/ili gubitaka zbog pandemije.

Prethodna
Fondacija za kinematografiju Sarajevo traži budžet od 4.200.000 KM
Sljedeća
Cillian Murphy glumi u Nolanovom novom filmu: "Oppenheimer"