Box office: "Smile 2" preuzima vodstvo od "Terrifier 3"

Box office: "Smile 2" preuzima vodstvo od "Terrifier 3"

Vladavina straha za Terrifier 3 je trajala kratko. Drugi film strave i užasa je preuzeo vodstvo u američkim kino-dvoranama.

Smile 2 je imao dobar uvodni vikend, zaradivši 23 miliona dolara i ugrabivši prvo mjesto bez ozbiljne borbe za ulaznice sa konkurentima. Nastavak je nadmašio uvodni vikend prvog filma iz 2022. (bez uračunavanja inflacije), što je sigurno obradovalo producente i Paramount Pictures kao studio iza filma.

Što se tiče prošlosedmičnog prvaka, Terrifier 3 nalazimo na trećem mjestu sa 9,3 miliona dolara zarade, što predstavlja pad zarade od gotovo 51%. Očito, Smile 2 je odvukao dosta publike od ovog naslova, a ostatak je svoje novce potrošilo na ulaznice za The Wild Robot, usamljeni porodični film na vrhu ljestvice koju obilježavaju uglavnom filmovi mračnog tona.

Bacimo pogled na konkretne brojke dolje:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Smile 2

$23,000,000

$23,000,000

 2. The Wild Robot

$10,100,000

$101,717,115

 3. Terrifier 3

$9,307,882

$36,215,033

 4. Beetlejuice Beetlejuice

$5,000,000

$283,973,139

 5. We Live in Time

$4,185,758

$4,506,030

 6. Joker: Folie A Deux

$2,180,000

$56,442,948

 7. Piece by Piece

$2,100,000

$7,601,985

 8. Transformers One

$1,965,000

$56,634,862

 9. Saturday Night

$1,800,000

$7,631,923

 10. The Nightmare Before Christmas

$1,129,000

$4,816,434



Jedan klaun je spao na treće mjesto. Drugog, pak, nalazimo na šestom. Riječ je o Joker: Folie a Deux, koji je za svoj treći vikend u američkim kino-dvoranama zaradio 2,1 milion dolara, što predstavlja pad zarade od gotovo 69% u odnosu na prethodni vikend, koji se može brojati među najgorim drugim vikendima u skorijoj historiji filma.

Joker: Folie a Deux trenutno stoji na $191,942,948 sveukupne zarade, od čega je na domaćem tržištu zaradio $56,442,948, dok je u stranim kinima zaradio $135,500,000. To predstavlja omjer od 70-30 u korist stranih tržišta, u kojima će Joker 2 pronaći još koji novčić više prije nego što se preseli na digitalne platforme. Što se tiče izgleda za dugoročnu zaradu, isti su prilično jalovi. Interes publike u SAD-u se rasuo u svega nekoliko dana nakon prvih prikazivanja, nakon čega je bilo očito da nastavak neće biti filmski fenomen godine poput prvog filma. Imajući na umu da je Warner Bros. uložio dosta više vlastitog novca u nastavak (za razliku od prvog filma, koji su sufinansirali sa dva partnera), studio ne bi bio zadovoljan sa ničim drugim osim ponavljanjem takvog igranja.

Prethodna
Dodatna projekcija “The Room Next Door“ na 30. FAF-u
Sljedeća
Branka Katić u filmu “Reykjavik“ glumi suprugu Gorbacheva