Box office: "The Croods 2" ponovio rezultate i ove sedmice

Box office: "The Croods 2" ponovio rezultate i ove sedmice

Po treću sedmicu zaredom, Universalov The Croods: A New Age ponovo je obilježio vikend na blagajnama američkih kino-dvorana. Štaviše, Universal na ljestvici ove sedmice drži četiri mjesta, kao jedan od rijetkih velikih distributera koji još uvijek plasira svoje naslove u bioskopima u Americi. Od četiri mjesta, tri pripadaju novim filmovima – novim, doduše, u srednjoročnom smislu. Četvrti Universalov naslov je How The Grinch Stole Christmas, ponovo plasiran na tržište baš na pragu praznične sezone.

Daleko na 10. mjestu, nailazimo i na novi-stari naslov od strane Warner Brosa koji produžuje marketinšku kampanju za Wonder Woman 1984 plasiranjem izvornog filma u kino-dvorane. S time, dvije sedmice uoči ograničenog izlaska nastavka, Wonder Woman iz 2017. ponovo igra na sve jalovijem tržištu filmske izložbe SAD-a.

Bacimo sada pogled i na konkretne brojke dolje:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. The Croods: A New Age

$3,010,000

$24,260,105

 2. Half Brothers

$490,000

$1,381,525

 3. Elf

$400,000

$1,498,568

 4. Freaky

$315,000

$8,233,365

 5. How the Grinch Stole Christmas

$268,170

$268,170

 6. The War With Grandpa

$266,864

$17,964,819

 7. The Polar Express

$245,000

$400,000

 8. National Lampoon's Christmas

$239,000

$614,000

 9. All My Life

$215,000

$695,930

 10. Wonder Woman

$189,000

$189,000

Oči i pažnja prognostičara se sada okreću ka Božiću, kao zadnjoj realnoj prilici da poljuljana industrija filmske izložbe ostvari neku bitniju zaradu u 2020. Nakon blagosti rasta prije tri sedmice, prodaja ulaznica je ponovo u slobodnom padu, što zbog strogih mjera koje su sada na snazi u velikom broju američkih saveznih država, što zbog odsustva interesa za naslove u ponudi na lokacijama gdje su kino-dvorane otvorene. U slučaju potonjeg, posrijedi je klasični sofizam – šta je došlo prvo, pile ili jaje? Odnosno, manjak plasiranja novih naslova zbog odsustva interesa, ili manjak interesa za odlazak u kino zbog manjka novih filmova?

Trenutno smo vremenski preblizu Warner Brosovom preustroju repertoara koji je digao dosta prašine da bi smo bili svjesni svih posljedica ovog čina. Argument se može postaviti da publika čita između redova Warner Brosovog saopćenja, te da jedan pozamašan broj publike čeka blagovremeni dolazak naslova za koje se interesuje na ponudu HBO Maxa, ili drugih streaming servisa. Potvrdu ili odbacivanje ovog postulata, pak, morat ćemo sačekati neko vrijeme, vjerovatno kraće nego što bismo očekivali.

Prethodna
Almir Đikoli dobitnik nagrade “Aleksandar Petković Petko”
Sljedeća
Predstavljen finalni program 15. Pravo Ljudski Film Festivala