Rejting kompanija Nielsen je predstavila svoje brojke za streamovani sadržaj koje predvodi Cobra Kai sa pozamašnih 2,42 milijarde minuta gledanja. Sa tom brojkom, Cobra Kai uživa u ugodnoj prednosti nad svojim najbližim konkurentom, serijom The Witcher sa 1,83 milijarde minuta.
Ključ uspjeha Cobra Kai se možda nalazi i u tempiranju premijere četvrte sezone. Podsjetimo se da je nova sezona na ponudu Netflixa pristigla 31. decembra, što će reći baš na doček Nove godine. Nielsen u ovom slučaju je mjerio gledanost streamovanog sadržaja od 27. decembra do 2. januara, baš na vrijeme da zabilježi "skok" Cobra Kai sa četvrtom sezonom ove serije posvećene likovima iz kultnog borilačkog filma, Karate Kid.
Osim uspjeha Cobra Kai, Nielsenova ljestvica je otkrila još nešto zanimljivo - vrlo mlak doček nove serije LucasFilma smještene u onoj dalekoj galaksiji, The Book of Boba Fett. Nova Star Wars serija se našla na osmom mjestu po gledanosti, sa 389 miliona minuta gledanja među publikom koju Nielsen aktivno anketira. Usporedno s time, The Mandalorian je uspio privući dosta više gledatelja sa svojom drugom sezonom.
Ustvari, The Book of Boba Fett je uspio dostići tek malo više od jedne trećine gledanosti druge sezone serije The Mandalorian u istom vremenskom okviru. Slijedeći trend koji smo mogli vidjeti prije izbijanja pandemije u filmskom ogranku Disneyja, MCU sadržaj, u ovom slučaju, Hawkeye, dokazao se privlačnijim publici sa 539 miliona minuta gledanja i prošao je bolje od Star Wars serije.