Nastavak voljenoga klasika iz filmografije Eddieja Murphyja, Coming 2 America ostvario je rekordnu gledanost preko vikenda između 5. i 7. marta po izvještaju istraživačke kompanije Screen Engine. Sa svojim debijem na Amazon Primeu, Murphyjev veliki povratak je prestigao konkurente na Primeu, ali i na drugim streaming servisima.
Vijesti prenosi THR, čiji novinari dalje napominju da Screen Engine nije ovlašten dijeliti konkretne brojke sa trećom stranom, no sa grubim podacima i faktoidima mogu slobodnije baratati u javnosti. Slično kao i sa podacima koje smo nedavno počeli dobivati od Nielsen kompanije za rejting, koji su znatno pogodniji za vođenje razgovora o ovoj temi, činjenica da se istraživanja i mjerenja sprovode na gledanosti sadržaja na streaming servisima ukazuje da industrija, zajedno sa gledateljstvom, sve više naginje ovom modelu distribucije.
Gledanost filmova i serija na streaming servisima, pak, još uvijek ostaje tiha kontroverza – kamen spoticanja između kreativne i poslovne strane Hollywooda, budući da većina streaming servisa otkupljuje sadržaj tako da zaobilaze obaveze koje prate plasiranje istog sadržaja na tradicionalnim tržištima, poput kablovske TV i kino-dvorana, pri čemu potonji podrazumijevaju isplaćivanje dividendi od zarade producentima, glumcima, scenaristima, pa i mnogim cehovima zabavne industrije.