Rabia je dugometražni režiserski debi Mareike Engelhardt u kojem se u glavnoj ulozi pojavljuje Megan Northam.
Osim Northam, u filmu se u ostalim ulogama pojavljuju i Lubna Azabal (Incendies, Body of Lies, The Blue Caftan) i Natacha Krief (serija Alex Hugo).
Ukupno 42.000 ljudi iz 110 zemalja pohrlilo je pod zastavu "Islamske države" u Siriji i Iraku između 2013. i 2016, što je zapanjujući fenomen regrutacije koji je filmski svijet već tematizovao, istražujući razloge odlaska ovih ljudi (Heaven Will Wait, Farewell to the Night) i njihov eventualni povratak (Escape from Raqqa). Ali, nikad prije ostvarenja Rabia nijedan igrani film nije uronio s takvim intenzitetom i visceralnom intimnošću i sa toliko paradoksa na teren indoktrinacije jedne mlade Evropljanke koja se nikada nije činila mogućim kandidatom da postane žrtva ovog vida propagande.
Film prati mlade djevojke, Jessicu (Northam) i Lailu (Krief), koje svoje putovanje shvataju kao jednu uzbudljivu avanturu koja im omogućava bijeg iz njihove sive svakodnevnice koju im je priredio posao medicinskih sestara-pripravnica u Francuskoj. Njihov plan je da se pridruže "Islamskoj državi" gdje će Laïla postati prva Akramova, a Jessica Akramova druga žena. Sa 19 godina, Jessica se osjeća spremnom za ovo: naučila je arapski i pokazuje nepogrešivu vjersku odanost.
Ali kada stignu u mafadu (veliku kuću u kojoj su žene odvojene dok čekaju udaju) kojom gvozdenom pesnicom, uklopljenom u baršunastu rukavicu, vlada Madame (Azabal), Jessica pronalazi "porodicu", prihvata pravila i svakodnevni život koji zahtjeva apsolutno potčinjavanje. Zbunjena bivšim osjećanjima ("tamo me nisu slušali, nisu me poštovali") i rastrzana između kontradiktornih namjera (impulzivnog duha koji teži slobodi i žarke želje za dokazivanjem), ova mlada žena - sa novim imenom Rabia - polako se transformiše u jednog od mučitelja...
Film Rabia je u proteklih nekoliko mjeseci osvojio nekoliko nagrada, a snimljen je u produkciji francuske kompanije Films Grand Huit u saradnji sa Arte France Cinéma, njemačkom Starhaus produkcijom i belgijskim Kwassa Films i RTBF. Prava na film posjeduje Kinology, a u francuskim kinima se prikazuje od 27. novembra.