Fandango ulazi u ring sa Netflixom i ostalim streaming divovima

Fandango ulazi u ring sa Netflixom i ostalim streaming divovima

Grane drveća su odavno propupale, ali kupovina Vudu streaming servisa od strane Fandanga, vodećeg preprodavača ulaznica u SAD, stvarni je vjesnik proljeća u Hollywoodu, odnosno u cijeloj zabavnoj industriji. Premda kupoprodaja još uvijek nije službeno ostvarena, dogovor koji su postigli Fandango i Walmart, trenutni vlasnik Vudua, bi u osnovi prenio upravljačke ovlasti Fandangu, dok bi Walmart ostao u pozadini u ulozi tihog partnera.

Dešava se između dva usporedno mala igrača na tržištu, ali ovo objedinjavanje je proces za koji se predviđa da će biti sve učestaliji u 2020. i dalje u 2021. Velika imena u filmskoj industriji, intimno povezana sa prodajom ulaznica će morati u vrlo bliskoj budućnosti pronaći način da ostvare unosnu kohabitaciju sa streaming servisima. Fandango, kao prodavač karata u doba kada su kino-dvorane zatvorene, suočio se sa punim gubitkom prihoda, bez perspektive da će taj glavni izvor zarade postati dostupan u predstojećem razdoblju. S druge strane, svijet streaminga u doba izolacija cvjeta brže nego poljsko cvijeće, pa je jedino bilo logično da se Fandango kao kompanija okrene streamingu kao poslovnom modelu.

Vudu nije ime ili brend koji je odveć poznat u našem podneblju, ali Walmart je objavio da usluge svog streaming servisa nude u preko 100 miliona kućanstava. Dojmljiva brojka, bez sumnje, ali ista je ponuđena bez uvida od strane nezavisne revizije. Ukoliko je ta brojke iole blizu stvarnosti, Vudu ima više korisnika od Disney+, u koji je Disney uložio basnoslovne novce.

Dalje, Fandango je u vlasništvu dva američka giganta, AT&T-a i Comcasta, pri čemu potonji ima kontrolni paket dionica u iznosu od 70%, što Fandangu i Vuduu nudi finansijski oslonac, ali i infrastrukturu. Štaviše, Vudu već ima pozavidnu infrastrukturu, pošto je riječ o već postojećoj platformi sa gore opisanom, pozamašnom bazom korisnika. Mlađi partner Comcasta u upravljanju Fandanga, AT&T, trebao bi lansirati svoj streaming servis, HBO Max s početkom maja, barem za regiju 1 (Sjeverna Amerika, ili tačnije, SAD i Kanada), koji bi trebao biti izravni konkurent „velikim momcima“ na tržištu. U tom pokušaju se oslanjaju na veliki katalog Warner Brosa i HBO-a, ali čak i uz migraciju nekih korisnika sa HBO-ovog starog servisa, HBO Now, pred AT&T-ovim predstavnikom je borba uz i niz brdo za pretplatnike koji imaju izobilje izbora po pitanju sadržaja.

Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ i Hulu su trenutno veliki igrači, a prva dva su vidno ispred ostatka igrača. Već viđamo prve žrtve sraza streaming servisa među manjim igračima, kao što je CBS All Access, koji bi trebao biti spojen sa novom platformom nedavno ponovo ujedinjenog Viacoma. Čak ni novac tehnološkoga diva nije bio od pomoći za Apple TV+, a iza tog servisa slijedi niz platformi sa vrlo siromašnom ponudom, a koje će s vremenom biti pretopljene sa nekim od krupnijih igrača.

Prehodna
"The Sopranos" igrani film dobiva novi datum izlaska
Sljedeća
Organizatori festivala i Amazon ponovo otvaraju SXSW