"Mulan" dolazi u kino-dvorane ove jeseni, ali i na ponudu Disney+

"Mulan" dolazi u kino-dvorane ove jeseni, ali i na ponudu Disney+

Najnovija adaptacija animiranog klasika iz Disneyjevog portfelja, Mulan će svoj debi doživjeti u kino-dvoranama i na streaming servisu Disney+. Disney je izašao u javnost sa ovom najavom uoči posljednjeg zadanog datuma premijere igranog remakea Mulan, odnosno nakon niza odgoda i promijeranja iste. Ustvari, Mulan još od proljeća boravi u maglovitom stanju agnoze po pitanju teatralnog života. Film je isprva trebao zaigrati 27. marta, a zatim 23. odnosno 24. jula, zavisno od dijela svijeta, te zatim do 21. avgusta.

Na koncu, gledatelji će moći gledati Mulan tek 4. septembra 2020, kada će film postati dostupan u kino-dvoranama na lokacijama gdje zdravstvene prilike to dopuštaju, te na ponudi Disney+ za cijenu od 20 američkih dolara. S time na umu, Mulan u osnovi preskače uobičajeni vremenski prozor isključivog teatralnog igranja i smjesta postaje dostupan putem alternativnog modela distrubucije na Disnyjevoj streaming platformi.

Sa brojem korisnika između 30 i 50 miliona (oba broja su uzeta iz Disneyjevih saopćenja, a Disney nikada nije potvrdio iste nezavisnom revizijom) Disney+ ima priliku povećati svoj udio na tržištu streaming servisa sa novim dodatkom svojoj ponudi. Pitanje ostaje, koliki broj korisnika Disney+ će platiti dodatnu cijenu od dvadeset dolara kako bi gledali igranu verziju Mulan, te hoće li taj broj zajedno sa brojem prodatih ulaznica na lokacijama gdje će film igrati u kino-dvoranama biti dovoljan da učine Mulan finansijski uspješnim?

Dakako, još jedno pitanje se nameće – kako će Udruženje vlasnika kino-dvorana (National Association of Theater Owners) reagirati na Disneyjev hibridni pristup distrubuciji ovog, a možda i ostalih naslova? Podsjetimo se da su izlagači bojkotovali Universal Pictures, nakon što je ovaj studio najavio da će svoje naslove plasirati neposredno gledateljima, putem video-on-demand servisa. Universal je potom morao pristati na kompromis sa izlagačima, koji su dobili ekskluzivni rok od tri vikenda igranja u kino-dvoranama prije dostupnosti na streaming platformama. No, usporedno sa Disneyjem, prvakom teške kategorije u zabavnoj industriji, Universal je borac srednje kategorije.

Vijesti su rano osvanule u filmskoj industriji, pa je reagovanje Udruženja vlasnika kino-dvorana još uvijek nedostupno.

Prethodna
Objavljen program 7. Star Film Festa
Sljedeća
26. Sarajevo Film Festival isključivo online