Prijavite se na radionicu filmske analize i kritike 54+

Zagreb Film Festival i Mreža festivala Jadranske regije pozivaju zainteresirane filmofile starije od 54 godine na radionicu filmske analize i kritike u sklopu ovogodišnjeg ZFF-a, koji će se održati od 4. do 10. novembra.

Sudionici i sudionice iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore imat će priliku biti dio Zagreb Film Festivala, te četiri dana pratiti Festival s fokusom na program Mreže festivala Jadranske regije. Uz projekcije, radionica će se sastojati od dnevnih sastanaka i rasprava o pogledanim filmovima, a kritike nastale tokom radionice bit će objavljene nakon Festivala. Voditelj radionice je filmski kritičar Nino Kovačić.

Za sudjelovanje, uz svoje lične podatke, pošaljite motivacijsko pismo ili kratak filmski osvrt (do jedne stranice) do 15. oktobra na e-mail nikovacic@gmail.com. Odabranim sudionicima i sudionicama bit će pokriveni troškovi puta do 150 eura, boravka i dnevnog obroka.

Mreža Festivala Jadranske regije, zajednički je projekt osam regionalnih festivala. Čine je festivali osnivači, Sarajevo Film Festival, Festival autorskog filma Beograd i Zagreb Film Festival, zatim pridruženi članovi Ljubljanski filmski festival, Međunarodni filmski festival Braća Manaki i Međunarodni filmski festival u Tirani, te ambasadori Mreže, Filmski Festival Herceg Novi i Pesaro Film Festival.

Ukratko o ZFF-u:

Zagreb Film Festival jedna je od centralnih i najposjećenijih kulturnih manifestacija, te najveći međunarodni filmski festival u Hrvatskoj. Održava se tokom novembra u Zagrebu te publici predstavlja najbolje od recentne nezavisne međunarodne i domaće filmske produkcije. Od svojih početaka ZFF je usmjeren ka otkrivanju i promicanju savremenog nezavisnog filma i debitantskih radova redatelj/ica iz cijelog svijeta. Nudeći tokom gotovo dvije decenije festivalsku, a kasnije i distribucijsku platformu, te prikazujući ostvarenja koja često mimoilaze repertoare multipleks dvorana, festival je odigrao ključnu ulogu u odgajanju generacija publike koja uživa u filmskoj umjetnosti.

Zagreb Film Festival financijski podržavaju Gradski ured za kulturu, međugradsku i međunarodnu suradnju i civilno društvo, Hrvatski audiovizualni centar, Kreativna Europa – potprogram MEDIA i Turistička zajednica grada Zagreba.

Prethodna
Dodjela nagrada i impresivni dokumentarci na 7. AJB DOC-u
7. AJB DOC: Svjetska premijera filma “Porodica“