"The Last Duel" ostvario digitalni debi na prvom mjestu

"The Last Duel" ostvario digitalni debi na prvom mjestu

Ove godine smo u kino-dvoranama imali čak dva djela Ridleyja Scotta. Pažnju medija i gledatelja u zadnje vrijeme privlači Scottova priča o modnoj ikoni i njegovoj porodici, House of Gucci, dok je njegov film o viteškom dvoboju, izgleda, osuđen na hitar zaborav.

The Last Duel je imao vrlo anemičan uvodni vikend, čak i za postpandemijsku eru, a vrlo brzo potom je nestao iz žiže javnosti, medija i industrije, na što se osvrnuo čak i sam Scott, okrivivši propast filma na odsustvo interesa mlađe publike, "opsjednute" mobitelima. Međutim, The Last Duel je daleko bolje prošao na svojem digitalnom debiju, nego onom u kino-dvoranama.

Naime, kako portal IndieWire javlja, Scottov film o dvoboju je bio na vrhu ljestvice gledanost na iTunesu, Appleovom servisu za iznajmljivanje i kupovanje digitalnog sadržaja. Prvog dana dostupnosti, The Last Duel je dosegao prvo mjesto i zbacio Venom: Let There Be Carnagekoji je listom gospodario ranije u sedmici.

Pa, činjenica da je The Last Duel zbacio sa prvog mjesta jedan superherojski film mora da je malo razvedrila raspoloženje ser Ridleyja Scotta.

Prethodna
Trećeg dana 16. PLJFF-a u fokusu su feminizmi i revolucije
Sljedeća
Del Toro ne odustaje od snimanja "At The Mountains of Madness"