Voditelji serije o 3. sezoni za "The Rings of Power"

Voditelji serije o 3. sezoni za "The Rings of Power"

Patrick McKay i J.D. Payne, voditelji serije epske fantastike The Rings of Power na ponudi Amazon Primea, oglasili su se o trećoj sezoni velike TV adaptacije djela J.R.R. Tolkiena.

Voditeljski dvojac je prisustvovao posebnom događaju poslije svečane premijere aktualne, druge sezone The Lord of the Rings: The Rings of Power. McKay i Payne su odgovarali na pitanja novinara, a glavno među njima bilo je ono o planovima za sljedeću sezonu.

Na upit novinara The Hollywood Reportera, Patrick McKay je rekao:

Sve što možemo reći jeste – radimo na tome. Kuhamo. Neka kuhamo!

Iz ponuđenog konteksta je teško zaključiti konkretno o čemu McKay govori kada kaže da "rade na tome". Imaju li McKay i određene planove za treću sezonu, ili dvojac tek treba uvjeriti Amazon da dadne zeleno svjetlo.

Amazon je zakupio prava na "Gospodara prstenova" i uložio basnoslovne novce (milijardu dolara, kako se često navodi) u stvaranje serije. Koliko tog novca je bilo predodređeno za prvu sezonu, te koliko je ostalo za drugu i treću? To ostaje otvoreno pitanje.

Prije godinu-dvije, činilo se da zajamčenim da će serija dobiti sve moguće resurse vodećeg streaming servisa i njegove krovne kompanije, ali treba imati na umu da je prva sezona The Rings of Power zamišljena i snimana tokom razdoblja kada je streaming mjehurić bio na vrhuncu svog obima i zapremine. Mjehurić je počeo ispuštati zrak u međuvremenu, ako se već nije sasvim ispuhao, što dovodi sve naume u pitanje.

The Rings of Power je tokom izlaska prve sezone bilježio dobru gledanost, no polako počinje biti očito da dobra gledanost nije dovoljna da bi se u streaming svijetu opravdalo ulaganje ogromnog novca. Nedavno smo doznali da Lucasfilm i Disney neće nastaviti sa razvojem dodatne sezone za The Acolyte. Ova serija je bilježila dobru gledanost s prvim epizodama, ali do trenutka kompletiranja sezone došlo je do osipanja publike. U oba slučaja, riječ o vrlo skupim projektima, koji koštaju i nekoliko desetina miliona dolara po epizodi, što predstavlja visok rizik ulaganja za studije u trenutku kada se industrija zabave suočava sa stezanjem.

Prethodna
Netflix povećao oglašavanje za 150% od 2023.
Sljedeća
Kelsey Grammer se vraća u 2. sezoni serije "Frasier"