Nakon četiri sedmice igranja u kino-dvoranama, veliki akcijski spektakl sa prazničnom tematikom, Red One je prešao na ponudu streaming servisa Amazon Prime.
Digitalni debi je prošao dobro, ako je suditi prema onome što stiže iz Amazon Primea. Naime, streaming servis se pohvalio svojim internim brojkama za Red One. Pream tim brojkama, 50 miliona korisnika (ili barem korisničkih naloga) gledalo je film sa Dwayneom Johnsonom i Chrisom Evansom u glavnim ulogama tokom prva četiri dana dostupnosti naslova na ponudi streaming servisa.
Kao i uvijek kada je riječ o internim brojkama, bez nezavisne revizije, moramo vjerovati streaming servisima na riječ. S druge strane, o uspjesima Red One u kino-dvoranama možemo govoriti sa više pouzdanosti.
Zbog kombinacije Johnsona i Evansa, Red One su prethodila visoka očekivanja, ali pred sami izlazak pretprodaja ulaznica je najavila katastrofalno loš uvodni vikend. Red One je zaobišao najgore, ali ne i loše sa zaradom od 32 miliona dolara za prvi vikend igranja. Do kraja igranja, film je zaradio 175 miliona dolara, što je 25 miliona manje od produkcijskog budžeta.
Red One je dobio puno teatralno igranje kroz MGM, Amazonov glavni ogranak za tradicionalnu distribuciju, premda je film isprva bio namjenjen za popunjavanje ponude Amazon Primea. Dwayne Johnson je možda najzlaslužniji za izlazak filma u kinima, zalagajući se da je film vrijedan igranja pred publikom na velikom platnu. Koliko će se uspjeh ili neuspjeh filma odraziti na voljnost Amazona da neke od svojih budućih streaming naslova preusmjeri, takoreći, u kino-dvorane kroz MGM, ostaje otvoreno pitanje u ovom trenutku.