Zanimljive novosti stižu iz streaming svijeta.
Naime, portal The Information je objavio izvještaj u kojem se navodi da Apple TV+ gubi jednu milijardu dolara godišnje za svoju matičnu kompaniju. Izvori portala su neimenovani, ali riječ je o osobama koje su upoznate sa radom streaming servisa. Shodno tome, sa navodima u izvještaju treba rukovati kao sa neprovjerenim informacijama u ovom trenutku.
Ipak, ukoliko bi se ispostavilo da je izvještaj tačan, ne bi bilo riječi o velikom iznenađenju.
Profitabilnost streaming servisa je pod lupom otkako je ovaj distributivni model postao široko zastupljen na tržištu. Studiji i krovne kompanije streaming servisa ne dijele svoje podatke sa javnošću, no pomoću posrednih izvora podataka može se stvoriti ne baš sjajna slika streaming tržišta u ovom trenutku.
Pretplatni model koji se oslanjao isključivo na mjesečnu pretplatu sada je stvar prošlosti, a gotovo svi streaming servisi su se okrenuli oglašivačima kako bi povećali zaradu na godišnjem nivou. Disney+, u koji je Disney uložio ogromne svote novaca i napora, postao je profitabilan tek nedavno i tek kada je uključen u paket sa Huluom i sportskom ponudom ESPN-a. CBS All Access je rebrendiran i lansiran ponovo kao Paramount+, a taj podvig je možda razlog zašto je Paramount morao potražiti novog vlasnika, proces koji još uvijek traje.
To su muke streaming servisa koji su isturene grane distribucije kompanija vezanih prisno uz svijet filma i TV-a. Apple TV+ i Amazon Prime, s druge strane, predstavljaju sporedne djelatnosti kompanija koje djeluju u sasvim drugačijim branšama. Apple je tehnološki div, koji razvija pametne uređaje, softver i hardver, dok je Amazon u osnovi najveći web shop na svijetu. Ove dvije kompanije ne osjećaju gubitke tako akutno u streaming svijetu kao Paramount, Disney, Netflix i Universal. No, to ne znači da se isti gubici ne spominju u finansijskim izvještajima krovne kompanije, što bi se naposljetku moglo odraziti i na voljnost kompanija da nastave ulagati u streaming servise.