Box office: "Honest Thief" još uvijek na vrhu ljestvice

Box office: "Honest Thief" još uvijek na vrhu ljestvice

Još jedna sedmica i još jedan vikend su iza nas u vrlom novom svijetu izlaganja filmova, finansijskih prognoza i ostalih popratnih vradžbina. U minuloj sedmici, Kina je po prvi put preuzela prvo mjesto u periodu jesen-zima od SAD kao vodeći izlagač filmova, čime su dvije zemlje zamijenile mjesta na tržištu. Ipak, za razliku od mnogih mjesta u Evropi, američka kina su otvorena – uglavnom otvorena, treba reći, budući da su dvorane u velikim gradovima na obalama još uvijek zatvorene odlukama lokalnih vlasti.

S time na umu, ovaj pregled najunosnijih naslova na američkim blagajnama tokom vikenda 23-25. oktobra prati odjeke prošle sedmice, pri čemu Honest Thief sa Liamom Neesonom još uvijek odnosi zaradu iz blagajni, ali i srca gledatelja sa svojom, recimo tako, sentimentalnijom izvedbom filma o pljački. Sličan učinak kod kritičara, pak, uglavnom je odsutan. Ostatak družina na tri vodeća mjesta, The War With Grandpa i Nolanov Tenet zadržali su svoja mjesta od prošlog vikenda. Novitet na listi je The Empty Man, koji se družini pridružuje na četvrtom mjestu.

A sada, bacimo pogled i na konkretne brojke:

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Honest Thief

$2,350,000

$7,476,274

 2. The War With Grandpa

$1,882,672

$9,719,719

 3. Tenet

$1,300,000

$52,500,000

 4. The Empty Man

$1,265,000

$1,265,000

 5. The Nightmare Before Christmas

$577,000

$1,900,000

 6. Hocus Pocus

$530,000

$4,372,000

 7. Monsters Inc.

$494,000

$494,000

 8. After We Collided

$420,000

$420,000

 9. 2 Hearts

$320,000

$989,822

 10. The New Mutants

$286,000

$23,153,714

Prije izbijanja krize, na popisu prvih deset najprofitabilnijih naslova na američkim blagajnama navikli smo na zarade u rasponu od desetak miliona dolara preko vikenda, do donjeg dijela prve milionske dekade. U novim uslovima, na vrhu ljestvice viđamo zaradu kakvu smo ranije viđali na osmom, devetom, desetom ili čak nižem mjestu. Gledajući tako, brojke govore za sebe o zdravlju industrije u 2020.

Zdravija vremena, s druge strane, Disney očekuje sa strategijom ponovnog plasiranja oprobanih filmova iz svog portfolija, odnosno portfolija koje je studio kupio u prošloj deceniji. Novi predstavnike ove strategije je Monsters Inc. – Pixarev klasik iz 2001. u režiji Petea Doctera, sa kojim je studio ukoračio u 21. vijek i novu eru animacije.

Prethodna
Film Mladena Bundala "NENAD" u selekciji IDFA-e
Sljedeća
MGM odustao od plasiranja "No Time To Die" na streaming servisu