Box office: "Zločesti dečki" pomeli konkurente na blagajnama

Box office: "Zločesti dečki" pomeli konkurente na blagajnama

Šefovi Sony Picturesa već sada dijele međusobne pohvale i cigare zbog uspjeha Bad Boys for Life na blagajnama američkih kina, što predviđa gotovo siguran svjetski uspjeh naslovu, a debelu zaradu za studio i distributera. Ponekad treba priznati da su predviđanja bila loša, pošto su mnogi predviđali mlak doček u najboljem, a financijsku propast u najgorem slučaju za treći izlet naslovnih loših momaka na velikom platnu. Ipak su prošle gotovo dvije cijele decenije otkako smo se od njih oprostili sa završetkom Bad Boys 2, prije sedamnaest godina.

Sedamnaest godina – dobro ste pročitali – je prošlo između ova dva unosa u franšizi, a zadnji film nije bio najbolje upamćen, kako od kritike, tako i od publike. S time na umu, sve je ukazivalo da će treći film biti pokušaj osvajanja stare slave od strane takmičara kojem je mjesto u fotelji, a ne na stazi za 100 metara sa preprekama. Očito je bilo gladi kod publike za likovima Willa Smitha i Martina Lawrencea i za njihovim pustolovinama, a Bad Boys for Life jamči da će udovoljiti apetitu te publike, i to poprilično. Dalje, film je preko vikenda ostvario svjetsku zaradu dovoljno veliku da pokrije u potpunosti svoj produkcijski budžet od 90 miliona dolara, zbog čega se gore opisano rukovodstvo Sonyja tako i raduje.

Iza loših momaka, dolazi dobri doktor Dolittle, sa Robertom Downeyjem Jr-om u glavnoj ulozi, a dobri doktor je propisao zaradu od 22, 5 miliona dolara za svoj premijerni vikend. Čak ni ime iza željeznog odijela Iron Mana nije moglo spriječiti Bad Boys for Life da odjuri sa glavnim zgoditkom. Iza Dolittlea, nailazimo i na 1917 Sama Mendesa koji se održava na sasvim pristojnom trećem mjestu, imajući na umu da film igra već četiri sedmice u kino-dvoranama.

Razmak između drugog i trećeg mjesta je uzak, iznoseći par stotina hiljada dolara. Iza 1917 na trećem mjestu, slijede odveć poznata lica – Jumanji: The Next Level The Rise of Skywalker, koji su nastavili svoj rivalitet, premjestivši ga sa vrha na sredinu ljestvice. A sada, bacimo pogled na ostale konkurente:

 

     Film

vikend zarada

total. zarada

 1. Bad Boys for Life

$59,175,000

$59,175,000

 2. Dolittle

$22,530,000

$22,530,000

 3. 1917

$22,140,000

$76,756,984

 4. Jumanji: The Next Level

$9,565,000

$270,477,975

 5. Star Wars: The Rise of Skywalker

$8,374,000

$492,019,801

 6. Just Mercy

$6,000,000

$19,612,643

 7. Little Women

$5,910,000

$84,401,052

 8. Knives Out

$4,300,000

$145,977,387

 9. Like a Boss

$3,840,000

$16,923,588

 10. Frozen II

$3,717,000

$464,868,690

 

Nakon devet sedmica igranja u kino-dvoranama, Disneyjeva snježna bajka, Frozen II, sprema se napustiti ljestvicu od prvih deset najprofitabilnijih naslova. No, to čini sa gotovo pola milijarde zarade na domaćem tržištu te sa gotovo jednom i pol milijardom sveukupne. Jednom kada shvatite potentnost modela prodaje zagarantovane dvije, u prosjeku tri ili čak četiri karte po jednom ciljanom gledatelju, lako je shvatiti zašto Disney igra na „sigurnu“ kartu sa svojim naslovima, ali i zašto svoje pridružnice uslovljava po pitanju dobnog rejtinga za filmove u predstojećem srazu velikih studija.

Taj sraz pratimo i sljedeće sedmice, u našoj rubrici posvećenoj brojkama, projekcijama i zaradama zvučnih naslova.

Prethodna
Waititi iz Marvela možda seli u daleku galaksiju "Ratova zvijezda"
Sljedeća
20th Century Fox i formalno prestaje postojati