Rejting kompanija Nielsen još jednom je otškrinula vrata streaming svijeta za javnost, davši nam ponovo par zanimljivih činjenica vezanih za gledanost sadržaja na streaming servisima. Ovaj podaci se dotiču popularnosti vodećih Netflixovih serija, historijske drame Bridgerton i baštinika Karate Kid filmova, Cobra Kai.
Naime, Cobra Kai je sa 2,11 milijardi minuta gledanosti (što je nova jedinica mjerenja) nadmašio 1,67 milijardi minuta koje je zabilježio Bridgerton. Podatke ne možemo nazvati svježim, budući da su stari gotovo mjesec dana. Mjerenje se odnosilo na sedmicu između 4. i 10. januara, što će reći, odmah iza nove godine. No, i pored starosti podataka, imamo i nagovještaj retencije gledanosti.
Cobra Kai je izgubio 500 miliona minuta gledanosti, dok je Bridgerton izgubio više od milijarde između dva mjerenja. Treba imati na umu da Cobra Kai ima tri sezone sadržaja, dok je Bridgerton ima samo jednu, što nas odmah dovodi na zaključak da će serije sa većim volumenom sadržaja imati prednost nad onim koje imaju manji u zadržavanju pažnje gledatelja.
Istina, gore izvedeni zaključak se oslanja na anegdotalno zapažanje i tumačenje grubih podataka, ali takozvani binge-watching fenomen snažno se očituje među korisnicima streaming servisa, što je vjerovatno prevagnulo u korist Cobra Kai, koji je za gledatelje bio bogatija ponuda.