Netflix udvostručio očekivani broj pretplatnika

Netflix udvostručio očekivani broj pretplatnika

Samoizolacija, društveno distanciranje i sve popratne mjere šibaju neke u zabavnoj industriji, a miluju druge. Izvori zabave dostupni u domovima stanovnika Evrope i Sjedinjenih Država su uveliko povećali svoje prihode, a među onima kome su stroge mjere izolacije najviše pogodovale je i Netflix. Naime, streaming div je jučer u javnost izašao sa brojkama za trenutni kvartal, odnosno prva tri mjeseca 2020, koje su pokazale da je Netflix u periodu od 1.1. do 31.3. povećao svoju bazu korisnika za 16 miliona, umjesto za očekivanih sedam. Sa novih 16 miliona pretplatnika, sveukupni broj korisnika Netflixa trenutno iznosi 183 miliona.

Premda su mnogi prošle godine predviđali sumorne scenarije, pa čak i gašenje servisa zbog ogromnih novaca koje je trošio Netflix na sadržaj, streaming div je i prije izbijanja krize započeo preokretati prilike. Prije nego što pohvalimo rukovodstvo previše, razlog za nagli oporavak Netflixa se može prvenstveno pronaći u anemičnoj konkurenciji. Amazon Prime je ozbiljan konkurent, ali CBS All Access, Apple TV+, pa čak i Disney+ su na tržište istupili sa vrlo mlakim dočekom od strane korisnika, što je zaustavilo očekivani odljev korisnika sa Netflixove platforme.

Zadržavanje korisnika je najvažnija stvar u svijetu streaminga, pošto se sadržaj u osnovi iznajmljuje korisniku na mjesečnoj osnovi, što znači da jedan streaming servis želi da taj korisnik mjesec za mjesecom plaća svoju članarinu. Veliko pitanje koje se nudi jeste – koliki je udio sasvim novih korisnika (korisnika koji nikada nisu koristili Netflix, ili bilo koji streaming servis, koji su naviknuti na konzumiranje sadržaja putem kablovskih mreža i odlaska u kino) u gore navedenih 16 miliona novih pretplatnika?

Gotovo je sigurno da je jedan nemali broj ljudi po prvi put iskusio pogodnosti streamovanja sadržaja u udobnosti vlastitog doma. Dalje, ukoliko se naredbe o izolaciji i održavanju društvene distance produže do ili preko ljeta, taj broj će vjerovatno rasti, što stvara jedan novi segment mogućih korisnika za koje će se Netflix, Amazon, Hulu i novajlija HBO Max žestoko boriti.

Prethodna
PLJFF: Klimatske periferije u fokusu programa "Naša staništa"
Sljedeća
Produkcija "Mission: Impossible 7" se možda trajno seli iz Italije