Prelazak na digitalnu platformu, usvajanje mješovitog modela distribucije i istovremena dostupnost filmova na streaming servisima i u kino-dvoranama je tema koja ne gubi na akutalnosti u Hollywoodu. U središtu zbivanja se tokom prošle godine nalazio Warner Bros. - studio koji je zapanjio filmsku industriju i javnost sa najavom da će njihova cijela ponuda biti dostupna na HBO Maxu od prvog dana igranja.
Gotovo godinu dana kasnije, o cijeloj situaciji se očitovao i Jason Kilar, šef Warner Media, krovne kompanije koja okuplja Warner Bros. i HBO te sve njihove filijale, uključujući i HBO Max. Kako prenose novinari Deadlinea, govoreći na medijskoj konferenciji, Kilar se dotakao usvajanja novog modela, ali i nekih posljedica "Warner Brosovog velikog poteza" iz decembra prošle godine.
Kilar je na temu rekao:
Prvi ću reći, a odgovornost pada na moja pleća, da smo, gledajući unatrag, trebali odvojiti bolji dio mjeseca da obavimo preko 170 razgovora, koliko iznosi broj učesnika u našem programu za 2021. Pokušali smo to učiniti u vrlo zbijenom vremenskom periodu, u manje od sedam dana, jer bi došlo do curenja informacija i premišljanja oko odluke.
Otpočetka smo mislili da ćemo pristupati svakom filmu kao blockbusteru, što se tiče ekonomskog gledišta, za učesnike, i da ćemo biti pošteni i velikodušni, i da činimo pravu stvar. Dobre vijesti su da smo to uspjeli učiniti, naradivši se pošteno kako bismo to postigli, zbog čega smo, sada, u vrloj dobroj situaciji.
Poslije davanja izjave, Kilar je najavio da će HBO Max, odnosno Warner Media, uložiti preko 18 milijardi dolara za sadržaj namjenjen za streaming servis - ove i sljedeće godine. Drugim riječima, Kilar i Warner Media nastavljaju sa građenjem svoje digitalne platforme, no ne nužno i po štetu finansijskog uspjeha svojih filmova na blagajnama. Naime, Kilar je ponovo podvukao da će Warner Brosovi filmovi u 2022. biti isključivo dostupni u kino-dvoranama u roku od 45 dana od debija.