Da je majstor pisane riječi, Stephen King je dokazao odavno, te i dalje potkrepljuje tu tvrdnju sa svakim svojim novim literarnim uratkom. Iako ga (striktno) povezujemo sa hororom, King također ima izlete i u “opuštenije“ žanrove, te će se svakako svima svidjeti novela “Rita Hayworth and Shawshank Redemption“ iz zbirke “Different Seasons“, pretočena u film Iskupljenje u Shawshanku (1994), koji i sam King probrao za najbolju adaptaciju svog djela. Iza tog filma stoji Frank Darabont, također odgovoran za još jednu odličnu Kingovu adaptaciju, ovoga puta romana sa nadnaravnim elementima, pod nazivom The Green Mile (Zelena milja, 1999).
Chuckov život; režija: Mike Flanagan; uloge: Tom Hiddleston, Jacob Tremblay, Chiwetel Ejiofor, Karen Gillan, Mark Hamill; 2024.
IMDb rejting: 7.3/10
Rotten Tomatoes rejting: 80%
Trebao se pojaviti Mike Flanagan, scenarista, reditelj i producent, sa afinitetom prema horor (filmskim) pričama, koji bi zagrabio iz Kingovog vedra i to upravo onoga u koje autor povremeno dosipa. Flanagan se poput Stephena Kinga ispraksao u žanru horora, snimajući unazad godinama, a neke od najboljih ostvarenja su serije poput The Haunting of Hill House (2018), Midnight Mass (2021), te upravo još jedan Kingov derivat, Doctor Sleep (2019), roman nastavak kultnog The Shining (film Isijavanje iz 1980, u režiji Stanleyja Kubricka).
Film naslovljen The Life of Chuck (Chuckov život, 2024), stiže u režiji i prema scenariju samog Flanagana, za kojeg je ovaj adaptirao istoimenu novelu iz Kingove zbirke “If It Bleeds“ objavljene 2020. Riječ je o ostvarenju koje kako kaže sami naslov priča priču prema kojoj je život naslovnog lika Chucka (Tom Hiddleston kao odrasli muškarac, Jacob Tremblay kao mladić i Cody Flanagan u tinejdžerskj dobi) predstavljen kroz tri poglavlja. Počevši od smrti i praveći obrnutu hronologiju Flanagan je uspio običan život, običnog čovjeka kakav je Charles Krantz učiniti neobičnim i vrijednim svake minute pažnje od njih 111 koliko traje film. Hiddleston naprosto blista i daje liku nešto od svoje srčane harizme, dok mlađahni Tremblay i mladi Flanagan ostavljaju utisak razigranosti i iskustva.
Ono što još daje poseban čar kompletnom filmu naravno jeste i način na koji reditelj/scenarista Mike Flanagan uspijeva da uveže Kingovu, opet jednostavnu, a opet zamršenu prozu, u pokretne slike koje plijene svojom ljepotom i jedinstvenošću. Nemajući originalniji i autentičniji početak od onoga koji je napisao King, a snimio Flanagan, sa svijetom koji je na korak od Sudnjeg dana, diljem planete se dešavaju nevjerovatne i nekontrolisane stvari, propast civilizacije i ljudskog roda. The Life of Chuck daje zanimljivu perspektivu: internet je pao, postoje još ljudi koji se sjećaju vremena kada nije ni postojao, kako ćemo (sada) živjeti bez interneta... I još gore stvari poput poplava, erupcija uspavanih vulkana, propadanja dijelova kontinenata...
S obzirom da je naslov do nedavno bio dostupan na redovnom kino-reperotoaru, a još je premijeru imao prošle godine, došavši u kina tek tekuće godine, Chuckov život možete potražiti na nekom od streaming servisa ili (ne daj Bože!) skinuti sa torenta. U svakom slučaju, isplati se odvojiti vrijeme za gledanje nove adaptacije djela legendarnog Stephena Kinga.
Objavljeno u bh. nezavisnom dnevniku Oslobođenje