Jasna Đuričić

Stvarnost i fikcija u novoj bh. seriji “Znam kako dišeš“

Serija svoje uporište ima u stvarnom svijetu i crpeći iz sarajevske zbilje, kreatorica i jedna od scenaristica Jasmila Žbanić, koscenaristica je Elma Tataragić, znajući da je dužnost filma da odgovori stvarnosti, seriju Znam kako dišeš postavljaju tako da bi gledatelja barem na trenutak odmaknule od njene običnosti u čemu uspijevaju dovoljno dobro predstavljajući neraskidivu povezanost fikcije sa stvarnošću i doslovnim životom u BiH.

Lost Country: Važan film za kinematografiju regiona

Piše: Sead Vegara Tu preslikanu scenu, kao svojevrstan omaž Kumu pravi reditelj Vladimir Peršić u svom najnovijem filmu Lost Country. Kada tinejdžer Stefan (Jovan Ginić) upita svoju majku političarku Marklenu (Jasna Đuričić), koja radi u kabinetu Slobodana Miloševića, da li je istina da su izbori namješetni i pokradeni, ona isto tako smireno kaže da nisu. 

Iz bh. filmske čitanke: “Quo Vadis, Aida?“

Piše: Mirza Skenderagić Ratna drama Quo Vadis, Aida? je, dakle, izvorno trebala biti zasnovana na knjizi “Pod zastavom UN – međunarodna zajednica i zločin u Srebrenici“ Hasana Nuhanovića koji je kao UN-ov prevoditelj preživio genocid u Srebrenici, ali je na koncu, zbog neslaganja oko scenarija, Žbanić kreirala sasvim novu priču o ženi Aidi, profesorici engleskog jezika u Srebrenici, koja nije postojala u stvarnosti, ali u čijoj sudbini se svakako oslikavaju životi preživjelih srebreničkih žena, majki, sestara..., kojima je ovaj film upravo i posvećen.